مسئول سازمان بسیج هنرمندان:

چهارمین جشنواره سرودها و آواهای انقلابی بسیج در لرستان برگزار می‌شود/ انتخاب برترین آثار با آراء مردمی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان در نشست خبری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج از دریافت بیش از 400 اثر در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۱۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امیر نصیربیگی‌ مسئول سازمان بسیج هنرمندان در نشست خبری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج که صبح امروز (دوشنبه 17 دی ماه) برگزار شد با اشاره اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان جشنواره‌های بسیاری را در طول سال طراحی و اجرا می‌کند؛ اما برای چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج، تصمیم بر این شد که با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت جایگاه سرود، تمرکز جشنواره به بخش سرود اختصاص یابد.

وی با اشاره به دریافت 400 اثر از سوی دبیرخانه این جشنواره گفت: در مدت زمان محدودی حدود 400 اثر به جشنواره رسید که بیانگر استقبال خوب از جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان وجه تمایز چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج با جشنواره های پیشین را اتکا به رأی مردمی خواند و افزود: امسال به آرای مردمی اتکا کردیم؛ ضمنا در بخش نهایی هم تلفیقی از آرای مردمی و داوری را خواهیم داشت. 24 تا 27 دی بخش پایانی این جشنواره در استان لرستان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: یکی از سیاست های بسیج هنرمندان این است که برای توسعه عدالت فرهنگی، جشنواره ها را در استان های مختلف برگزار کنیم، بر همین اساس استان لرستان که یکی از استان های موفق با کارنامه ای درخشان در عرصه سرود های دفاع مقدس است را برای برگزاری جشنواره انتخاب کردیم.

نصیربیگی با بیان اینکه در کنار یک جایزه مردمی، هفت جایزه تخصصی هم توسط هیئت داوران انتخاب می شوند افزود: می‌خواهیم از میان شرکت کنندگان در جشنواره چهره های مستعد و خلاق را انتخاب کنیم تا در آینده تولیدهای خوبی داشته باشیم.

ارسال نظرات