استاد حوزه علمیه خواهران فارسان گفت: با تربیت انسان های مؤمن می توان دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۹۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال بختیاری، نشست سبک زندگی اسلامی ویژه بسیجیان خواهر پایگاه زینبیه ده چشمه از توابع شهرستان فارسان برگزار و استاد حوزه علمیه خواهران این شهرستان پیرامون سبک زندگی اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

خانم مرادی در این نشست به تبیین اهمیت فرهنگ سازی در جامعه و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی بر اساس دیدگاه دین مبین اسلام، سیره معصومین علیهم السلام و مقام معظم رهبری پرداخت.

مرادی گفت: تأکیدات بزرگان دین این نکته را به ما گوشزد می کند، که مردم باید به اصالت های اسلامی نزدیک شوند.

وی افزود: همانا پلیس درونی که مطابق آموز ه های اسلام است باید در وجود انسان شعله ور شود. ما با این فرهنگ می توانیم در مقابل جنگ نرم دشمن و برنامه های ماهواره ای  و  رسانه ای و هدفدار دشمنان مقاومت کنیم و در برابر دریای تهاجمات آنها محکم و پا بر جا بمانیم.

استاد حوزه علمیه خواهران فارسان ادامه داد: با تربیت انسان های مؤمن می توان دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و فرهنگ نبوی را در جامعه توسعه داد.

مرادی گفت: یکی از برنامه هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد موضوع الگو سازی است و در این رابطه می توان از هنر استفاده کرد، چنانکه حرکت جدی در این راستا صورت نگرفته است .

وی افزود: سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی از مباحث بسیار گسترده ای است که با محوریت انسان پویا، مولد و غیر وابسته قابل تحقق است.

استاد حوزه علمیه خواهران فارسان با تأکید بر ضرورت تربیت فرزندان به سبک اسلامی، تصریح کرد: تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که عمده مشکلات خانواده ها ی کشور های غربی حاصل  بی دینی و فاصله گرفتن از معنویت است.

وی، تربیت دینی را ضامن سلامت روحی و روانی جامعه و مصون ماندن از خطرات و آسیب های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

 

ارسال نظرات