خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبرداد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری اردوی جهادی گروه شهید حبیبی حوزه مقاومت کوثرالنبی(ص) در مناطق محروم همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۸۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

برگزاری اردوی جهادی گروه شهید حبیبی در مناطق محرومهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، از برگزاری اردوی جهادی گروه شهید حبیبی در مناطق جغرافیای هدف خبر داد و اظهار کرد: جهادگران گروه جهادی شهید حبیبی حوزه مقاومت بسیج کوثرالنبی(ص) با حضور در مناطق محروم روستای بارابند و منطقه خضر خدمت رسانی کردند.

وی به اهداف برگزاری اردوی جهادی اشاره و عنوان کرد: این گروه جهادی در زمینه های فرهنگی، مذهبی، ارائه مشاوره، ویزیت رایگان و ... خدمات قابل توجهی به ساکنین  منطقه ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه های  پیش بینی شده بسیج سازندگی در حوزه های جهادی تا پایان سال، تصریح کرد: ساماندهی به فعالیت های گروه های جهادی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی می باشد.

وی اضافه کرد: در همین راستا موضوع تعیین جغرافیای هدف گروه های جهادی تعریف شده است که در آن هر گروه جهادی منطقه محرومی را برای فعالیت خود انتخاب می کند و با یک برنامه ریزی مبتنی بر ظرفیت های منطقه به مدت 3 الی 5 سال به به خدمت رسانی در ان مناطق می پردازند.

گلیان یادآور شد: در تلاش هستیم که تمامی گروه های جهادی شهرستان را ملزم به تعیین جغرافیای هدف و برنامه 3 تا 5 ساله نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات