خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید خود را از خطر آتش افتراق، نفاق و کینه حفظ کنید؛ اتحادیه را اتحادیه نگه دارید و نگذارید افرادی به آن وارد شوند که حزب بازی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۸۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی با بیان اینکه وجه تسمیه اتحادیه به اتحاد است، اظهار کرد: شما زمانی در آزمون های انقلابی، انسانی و اسلامی موفق خواهید بود که سعی شود اتحاد خودتان را حفظ کنید.

 

وی عنوان داشت: وحدت و اتحاد وقتی حاصل می شود که چه در بحث نظری و چه در بحث عملی، سخنان بر روی قاعده و ملاک فطری، عقلی و علمی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: همانگونه که یک ساختمان بدون زیرساخت به راحتی فرو می ریزد، لذا دانش آموزی که امروز می خواهد دانش آموز باشد و در آینده امور کشور را اداره و در جهان تحول ایجاد کند، وقتی می تواند این بار سنگین را بر دوش کشد که زیرساخت نظریات، عمل و اخلاقش محکم باشد.

 

وی متذکر شد: یک اتحادیه نباید احساسی، شعاری و سلیقگی عمل کند زیرا در غیر این صورت به ضرر جامعه و خود خواهد بود؛ اگر همه ما مسلمان هستیم و حق را قبول داریم نباید اجازه دهیم که بین ما اختلافی به وجود آید.

 

عبادی ادامه داد: بسیاری از آسیب هایی که امروز متحمل می شویم به خاطر این است که مبنایی و کارشناسی شده عمل نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولی که یا شایستگی مدیریت و علمی ندارد و یا تحت تأثیر سلیقه، حزب، گروه و منافع شخصی قرار دارد به هیچ جا نمی رسد و به خود و جامعه ضرر می رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید خود را از خطر آتش افتراق، نفاق و کینه حفظ کنید؛ اتحادیه را اتحادیه نگه دارید و نگذارید افرادی به آن وارد شوند که حزب بازی کنند.

 

وی ابراز داشت: آینده کشور را شما رقم می زنید؛ اگر نفس، سلیقه و منافع شخصی در کار باشد، دشمن با اندک روزنه ای بین اتحادیه‌ها اختلاف ایجاد می کند.

 

عبادی اظهار داشت: هرچه آسیب دیده ایم به خاطر خودماست و بیگانگان هیچکاره اند، بلکه آنها همانند شیطان، تنها ما را وسوسه می کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها