در پی تنش های دانش آموز و معلم، یکی از افراد حاضر در کلاس که گوشی تلفن همراه با خود داشته است اقدام به تصویر برداری از صحنه های بحث بین معلم و دانش آموز تهیه و در فضای مجازی منتشر می کند.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۴۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

برخورد فیزیکی معلّم با دانش آموز در یک مدرسه بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر برخورد فیزیکی یک معلم با دانش آموز در یکی از مدارس شهرستان بوشهر منتشر شد که در پی این رخ داد واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت.

این گونه برخورد که به دور از شان یک معلم است باعث شد تا جمعی از سودجویان و مخالفین سیستم آموزشی دست به کار شده و در حالی که چهره استان بوشهر را بلعکس نمایان کنند، برداشت های سیاسی داشته باشند و انتقام خود را از سیستم مدیریتی در استان بوشهر بگیرند.

این دانش آموز که یکی از افراد بازی گوش در کلاس درس بوده است معلم قصد تنبی دانش آموز داشته است اما علاقه مند نبوده که وی از درس هم عقب نماند، تصمیم به جدا کردن دانش آموز از کنار همکلاسی های خود می کند.

برخورد فیزیکی معلّم با دانش آموز در یک مدرسه بوشهر

در پی تنش های دانش آموز و معلم، یکی از افراد حاضر در کلاس که گوشی تلفن همراه با خود داشته است اقدام به تصویر برداری از صحنه های بحث بین معلم و دانش آموز تهیه و در فضای مجازی منتشر می کند.

به همین منظور سیستم آموزشی استان بوشهر در جوابیه ای فیلم منتشر شده را تائید و در حال پیگیری موضوع هستتند و نتیجه نهایی اعلام خواهند کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پی این اتفاق جوابیه صادر کرد که متن جوابیه به شرح زیر است:

به نام خدا

در پی پخش فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر برخورد نامناسب معلمی با دانش آموز خود در کلاس درس یکی از مدارس  ،  پس از  بررسی های به عمل آمده ، مشخص گردید که متاسفانه معلم مورد نظر در یکی از مدارس غیر دولتی بوده که رفتار ناشایست وی مورد تذکر و برخورد مسئولین قرار گرفت ، و از حضور  معلم در کلاس درس ممانعت و پرونده وی جهت پیگیری های بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.
شایان ذکر است در اسرع وقت نتایج نهایی تحقیق به اطلاع عموم مردم رسانیده خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر

 

این حادثه به گونه ای واکنش داشت که محمدی مدیریت مدرسه نیز جوابیه ای صادر کرد.

متن جوابیه:
مدیریت این مدرسه با انتخاب کادر آموزشی مجرب مداوما تلاش بر آموزش و تربیت در سطح عالی داشته تا جایی که دانش آموزانی را راهی مدارس تیزهوشان و نمونه کرده است.

مدیریت این مدرسه در ابتدا با مطلع شدن از نوع برخورد این معلم به همکاری ایشان خاتمه داده است.

اما طبق بررسی های انجام شده به این نتیجه انجامید که معلم بدلیل اینکه نمیخواستته دانش آموز خاطی را از کلاس درس محروم نماید و از درس عقب نیفتد از ایشان میخواهد که بجای نشستن در نیمکت و کنار بقیه به محل دیگر و بر روی زمین بنشیند تا شاید از شیطنت های بچه گانه این دانش آموز بکاهد و همچنین از یادگیری درس محروم نگردد..

تاکید می نمایم همواره این مدیریت تلاش داشته جو مدرسه را در آرامش و بدون حاشیه اداره نماید و بابت این اتفاق از همه عزیزان دلجویی خواهد نمود.

انتهای پیام//

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات