خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

خودروهای فاقد شارژ پلاک در صورت توقف در پارکینگ های حاشیه ای جریمه می شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خودروهای فاقد شارژ پلاک در صورت توقف در پارکینگ های حاشیه ای جریمه می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۴۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چند سالی است که طرح کارت پارک مکانیزه در پارکینگ های حاشیه ای سطح شهر در حال اجرا است و به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه شهروندان قرار گرفته و رضیات خاطر آنان را جلب کرده است.
وی عنوان کرد: مهمترین مزیت اجرای طرح کارت پارک مکانیزه تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر است و در کنار آن می توان به کاهش بار ترافیکی معابر به عنوان یکی دیگر از مزیت های این طرح اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: به منظور استفاده از تکنولوژی در اجرای طرح کارت پارک مکانیزه در حال حاضر شرایطی فراهم شده تا مالکان خوردوها با شارز پلاک خودرو بتوانند از امکانات پارکینگ های حاشیه بهره مند شوند.
جهانگیری گفت: شهروندان می توانند با استفاده از روش های مختلف از قبیل مراجعه به سایت www.elitiet.ir ، مراجعه حضوری به پارکبان و یا نصب نرم افزار همراه پارک که در این سایت هم امکان دسترسی به آن وجود دارد، پلاک خودروهای خود را شارژ کنند.
وی بیان کرد: براین اساس خودروهایی که پلاک آنها شارژ نداشته باشد، نمی توانند از امکانات پارکینگ های حاشیه ای استفاده کنند و در صورت پارک در این مکان ها جریمه توقف ممنوع توسط پلیس راهور برای آنان صادر می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شارژ پلاک خودروی خود دقت داشته باشند تا در صورت توقف در پارکینگ های حاشیه ای جریمه نشوند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار