استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

ضرورت توجه مدیران به پروژه های اقتصاد مقاومتی استان

علی محمد احمدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی دارای اهداف مهم کمی و کیفی است که سیاست های دولت را دنبال می کند و با توجه به اهمیت آنها باید مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۱۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
در این نشست که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش عملکرد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان را بررسی کرد، استاندار به تسریع در روند اجرا و پیگیری مشکلات آن‌ها تاکید کرد.
استاندار با بیان اینکه، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دارای اهداف مهم کمی و کیفی که سیاست‌های دولت را دنبال می‌کند، گفت: تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از الزامات مهم است که در ستاد اقتصاد مقاومتی بار‌ها مورد تاکید و بررسی قرار گرفته است.
استاندار با اشاره به اینکه، ۳۴ پروژه انتخاب شده اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ استان در میان یک هزار و ۹۰۰ پروژه استان اولویت دارند و آن‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، بیشتر مورد توجه باشند، افزود: ۲۷ پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۷ که به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است نیز مورد توجه باشد.
در هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارشی از بازدید‌های میدانی که از ۲۶ پروژه اقتصاد مقاومتی استان به عمل آمده بود، ارائه شد که این پروژه‌ها از سوی استاندار مورد بررسی قرار گرفت.
سد خاکی ایلی آباد، طرح گازرسانی به منطقه دیشموک و قلعه رئیسی، سد گوه گل؛ طرح آبرسانی به دهدشت غربی، هشت طرح اقتصادی جهاد کشاورزی و هفت پروژه راه و شهرسازی از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در این نشست به دستگاه‌های اجرایی بدهکار به شرکت برق تاکید کرد: بدهی خود را با شرکت برق تعیین تکلیف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.
احمدی در خصوص پروژه ۲۰ هکتاری شهرک گلخانه‌ای ماهور باشت که آماده واگذاری به متقاضیان بخش کشاورزی است اشاره کرد و گفت: مسئولین امر در این خصوص اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات