استاندار چهارمحال و بختیاری، ایجاد ناامنی برای اخلالگران و سوداگران مواد مخدر را اولویت متولیان نظم و امنیت در استان دانست.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۴۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در هفتمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: رسانه های گروهی با نشان دادن وضعیت زندگی و معیشت مردم در مناطق آلوده به مواد مخدر استان و همچنین آسیب های اجتماعی آن، جوانان و خانواده ها را با این آسیب اجتماعی مواد مخدر آشنا کنند.

وی گفت: شفاف سازی معضلات و آسیب های بعد از ابتلا به مواد مخدر برای جوانان و جامعه یک اولویت است چرا اعتیاد یک بیماری است که به همه لایه های جامعه نفوذ می کند و باید همه دستگاه ها متولی در حوزه پیشگیری و مقابله با این آسیب همکاری و هماهنگی داشته باشند.

استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: ایجاد امنیت برای مردم ساکن در این مناطق و ناامنی برای اخلالگران و سوداگران از برنامه های مهم متولیان نظم و امنیت در استان است.

وی به دیدار میدانی مسوولان از یکی از مناطق شهرکرد اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات بهداشتی ، فرهنگی و همچنین فاضلاب باید از سوی دستگاه های اجرایی تسریع شود.

عباسی، به مسئولان و متولیان بهداشت، شهرداری، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان تاکید کرد در رفع مشکلات این محله تا 3 ماه آینده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه لازم است خانواده‌های ساکن در این محله از سوی کمیته امداد و بهزیستی مورد حمایت بیشتری قرار گیرند، بیان کرد: از طرفی باید فضاهای سبز این منطقه در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی راه اندازی مراکز فرهنگی، تفریحی و همچنین حصارکشی اراضی بدون مالک و صدور سند مالکیت برای ساختمان های یکی از مناطق را از راه های پیشگیری از گسترش اعتیاد در این منطقه و نفوذ به مناطق دیگر دانست.

ارسال نظرات