در آستانه چهل سالگی انقلاب؛

جشنواره برترین های صالحین در شهرستان رابر برگزار شد

جشنواره برترین‌های صالحین در راستای تقویت نظام تربیتی بسیجیان و تبیین دستاوردهای انقلاب با حضور مسئولین شهرستان رابر در حسینیه جامع رابر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۲۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن خیر مقدم، به تلاش های حلقات صالحین وکسب رتبه اول در سطح استان اشاره کرد وگفت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب، وظیفه فرماندهان ، سر مربیان و سرگروه های صلحین بیان دستاوردها و مقایسه دستاوردهای قبل از انقلاب برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه هفتاددرصدنسل کنونی دوران قبل از انقلاب را تجربه نکردند افزود: دشمن اوضاع ایران در قبل از انقلاب را ایده آل جلوه می دهد و اوضاع کنونی را در حالت بن بست؛ این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: مقایسه ایرانِ قبل و بعد از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های کنونی انقلاب تببین کرد.

وی افزود: در چنین شرایط حساس کشور که هجمه های مختلفی وارد می شود، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی در فناوری ها و کرامات انسانی به‌عنوان یک وظیفه و فرصتی مناسب برای حلقات صالحین تا دهه فجر است.

امام جمعه رابر در این جشنواره حلقات صالحین را دعوت به خوبی و زدودن رذایل اخلاقی کرد و گفت: حلقه های صالحین نفستان را تعلیم به خوبی ها و ترک رذایل دهید، نفس را مراقبت کنیدو نگذارید؛ آلوده شود،حضرت عزاییل به زودی به سراغ ما هم خواهد آمد، جوان و پیر ندارد.

ارسال نظرات