خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین گفت: ۱۹ دی روز پیوند عمیق مردم با روحانیت اصیل است که در تاریخ انقلاب جاودانه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۱۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به قیام مردم ولایتمدار قم در ۱۹ دیماه سال ۵۶ اظهار داشت:مردم قم در۱۹دیماه دعوت مرجعیت شیعه را لبیک گفتند و از اسلام و مکتب اهل بیت دفاع کردند.

وی ادامه داد:  اهانت یک مقاله نویس با هدف ضربه زدن به جایگاه روحانیت در کشور موجب شد که مردم در میدان عمل وفاداری خودشان را به اسلام و روحانیت اعلام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی تصریح کرد: اسلام منهای روحانیت اسلام بدعت ، گمراهی ، ذلالت ، تباهی و فساد است .

وی بیان داشت : دشمنان در یک مرحله قصد داشتند اسلام منهای روحانیت را ترویج کنند و در یک مرحله دیگر روحانیت را تشریفاتی کنند و آخرین برنامه ای آن ها هم این بود که اختلافات درونی  را در بین روحانیت دامن بزنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: در برابر تمامی این توطئه ها مردم هوشیار بودند و یوم الله هایی مانند ۱۹ دی را در حمایت از روحانیت و اهل بیت به وجود آوردند.

وی افزود: ۱۹ دی روز پیوند عمیق مردم با روحانیت اصیل است به طوری که روحانیت را نمی شود از مردم جدا کرد و علاوه بر این فاصله ای بین مردم و روحانیت نباید ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی تصریح کرد: درسی که از ۱۹ دی می آموزیم پیوند عمیق روحانیت و مردم بر اساس عشق به اهل بیت است که باید محفوظ بماند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع روحانیت در کنار مردم و مردم در کنار روحانیت و هر دو در خدمت مکتب اهل بیت(ع) با محوریت مرجعیت شیعه، اسلام را بیمه خواهند کرد.

ارسال نظرات