در راستای برپایی سرود ۱۰ هزارنفری انقلاب مطرح شد؛

ماندگاری دستاوردهای انقلاب به زبان شعر و هنر است

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل امروز مهم خواند و گفت: ماندگاری دستاوردهای انقلاب به زبان شعر و هنر است.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۰۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام روح الله مختاری» طی نشست با مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در دفتر امام جمعه ساوحبلاغ برگزار شد، گفت: مساجد با محوریت جوانان و به ویژه ائمه مساجد در راستای پیروزی انقلاب نقش ویژه ای دارند و جای دارد بار دیگر در قالب یک کار تشکیلاتی این وحدت بیان شود.

ماندگاری دستاوردهای انقلاب به زبان شعر و هنر است

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی است و این امر نشان می دهد که انقلاب مردمی ایران از تمام انقلاب های جهان برتر است.

وی توضیح داد: برنامه ریزی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در امر برپایی سرود هزار نفری در روز ۱۲ بهمن بیانگر اهمیت کار تشکیلاتی و گروهی است.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: اهمیت جایگاه هنر و شعر بر کسی پوشیده نیست به همین منظور از ابزار هنر در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب باید بهره برد.

حجت الاسلام مختاری مطرح کرد: متن سرود ویژه چهل سالگی انقلاب باید ملی و فراملی باشد تا در راستای آن بتوانیم تمامیت انقلاب را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار