امام جمعه جم گفت: در سفر اخیر استاندار بوشهر به جم وی را همراهی نکردم و در جلسات با حضور استاندار بوشهر نیز شرکت نکردم و اگر مشکل فرودگاه رفع نشود در سفر های بعدی عبدالکریم گراوند به شهرستان جم او را همراهی نخواهم کرد و در جلسات نیز شرکت نمی کنم.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۰۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

تا مشکل راه اندازی فرودگاه حل نشود در سفرهای استاندار بوشهر در جلسات شرکت نمی کنم / روز جم مورد استفاده یک طیف سیاسی قرار گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم، اظهار داشت: مسؤولین و مدیران ادارات پاسخگوی مردم باشند و دستاورد های انقلاب و عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه جم با اشاره به تعطیلی فرودگاه جم بیان کرد: بیش از سه سال از تعطیلی فرودگاه می گذرد و هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی مجدد آن نشده است.

وی افزود: در سفر اخیر استاندار بوشهر به جم وی را همراهی نکردم و در جلسات با حضور استاندار بوشهر نیز شرکت نکردم و اگر مشکل فرودگاه رفع نشود در سفر های بعدی عبدالکریم گراوند به شهرستان جم او را همراهی نخواهم کرد و در جلسات نیز شرکت نمی کنم.

گنجی از آغاز فعالیت ستاد هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جم خبر داد و بیان کرد: همه ی مسئولان دستاورد های انقلاب را به مردم بگویند و در راه رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

امام جمعه جم با اشاره به برخی حواشی اخیر در خصوص هزینه های روز جم اظهار داشت: بار ها تاکید کرده ایم که باید با هزینه ی کم مراسمات و... برگزار شود و به نوعی در مصرف هزینه ها صرفه جویی شود.

وی افزود: یکی از انتقاداتی که به روز جم وارد است این بوده که هفته بزرگداشت روز جم دست جناح خاصی است در صورتی که این روز و یا هفته باید به همه ی مردم تعلق داشته باشد و نباید فقط یک طیف سیاسی خاص از آن بهره ببرند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات