دانشجوی برتر علوم سیاسی گفت: خط تحریم اقتصادی آمریکا با ایجاد اختلافات داخلی و براندازی در داخل از سال 88 به وجود آمد و پس از اینکه سران فتنه و همراهان آنها همراهی خود با دشمنان را در اغتشاشات اعلام کردند دشمنان حمله از درون و برهم زدن اتحاد مردم را روز به روز تقویت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۳۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خانم زهرا سادات ابراهیمی از دانشجویان برتر علوم سیاسی و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: اعترافات مقامات آمریکایی در اقتدار انقلاب اسلامی و قدرت نفوذ آن و از همه مهمتر الگوی موفق انقلاب اسلامی باعث سرخوردگی و گیجی آنها شده است، تمام برنامه هایی که علیه جمهوری اسلامی تاکنون داشته اند و ترلیون ها دلار هزینه چه در منطقه و چه در داخل باعث ناکامی آنها در برخورد با کشور همگی بیهوده بوده است.

وی افزود: آنچیزی که باید از آن نگران بود دشمنان داخل و بزک کنندگان داخلی است که احساسات ملت ایران را نشانه گرفته اند و با مطرح کردن موضوعاتی مثل حصر سران فتنه،سازش با آمریکا می خواهند ذهن های مردم را تحریک کنند و آنها را به خیابان ها بیاورند.

خانم ابراهیمی اظهار داشت: دشمنان استکباری در قدرت نفوذ انقلاب اسلامی حیرت زده هستند و آن را به صراحت اذعان دارند اما جریان غرب زده داخلی متوجه این قدرت نیست و به جای تکیه به قدرت های داخلی و استفاده از ظرفیت ها خلاف گویی می کنند و ملت را به سمت معامله با آمریکا با در چشم پوشی و حتی گذشتن از اقتدار دفاعی و قدرت موشکی سوق می دهند.

وی تأکید کرد: خط تحریم اقتصادی آمریکا با ایجاد اختلافات داخلی و براندازی در داخل از سال 88 به وجود آمد و پس از اینکه سران فتنه و همراهان آنها همراهی خود با دشمنان را در اغتشاشات اعلام کردند دشمنان حمله از درون و برهم زدن اتحاد مردم را روز به روز تقویت کردند.

این محقق جوان در همین خصوص تأکید کرد: امروز هم دشمنان با عناصر نفوذی که در ارکان تصمیم گیری به خصوص در حوزه اجرائی دارند سعی بر ایجاد تنش در داخل و به دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی هستند،نمونه آن طرح بودجه 98 است که متأسفانه هیچ گونه شفافیتی در این موضوع انجام نشده است و مولفه هایی که باید بودجه به آنها تکیه کند مثل تولید،اشتغال در هاله ای از ابهام قرار دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عناصر فتنه 88 از همان زمان انتخابات تاکنون این امید را به دشمنان داده اند که هرچقدر فشارها و تحریم ها را زیاد تر کنند و خودشان هم از درون احساسات مردم را خدشه دار کنند و آنها در ریختن به خیابان ها تحریک کنند دشمنان بهتر می توانند تغییر رفتار جمهوری اسلامی را ببینند اما نمی دانند که ملت با تکیه بر خون شهیدان هیچ وقت از راه آنها منحرف نخواهند شد.

ارسال نظرات