کارشناس سیاسی گفت: امروز کسانی که مسئولیت نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی را یدک می کشند فراموش کرده اند که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ابتدا باید رفتار خود را اصلاح کنند و به جای تولید حاشیه و پیگیری لایحه هایی که برای مردم آورده ای ندارد به فکر خدمت به مردم و مسئولیت اصلی خود که نظارت است باشند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۳۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید مرتضی موسوی از رزمندگان سرافراز دفاع مقدس و کارشناس سیاسی برتر شهرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به رفتار منافقانه برخی نمایندگان مجلس برای گول زدن و فریب مردم گفت: عناصر فتنه 88 به دنبال ایجاد ناامنی و اجرایی کردن نقشه های دشمنان هستند و طراحی های خود را از مذاکره مجدد با آمریکا شروع کردند و زمانی که دیدند ملت علاقمندی به سازش با آمریکا ندارد موضوعات دیگری چون حصر سران فتنه،نظارت استصوابی،تکیه به اعتراضات معیشتی و کارگری را در دستور کار گذاشته اند.

وی افزود: دشمنان داخلی ملت به دنبال ایجاد خط حمله جدید و به خیابان کشاندن مردم هستند و هرچه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم دشمنان سعی در ایجاد تنش و اغتشاشات را بیشتر نمود می دهند.

موسوی مربی صالحین بیان داشت: امروز کسانی که مسئولیت نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی را یدک می کشند فراموش کرده اند که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ابتدا باید رفتار خود را اصلاح کنند و به جای تولید حاشیه و پیگیری لایحه هایی که برای مردم آورده ای ندارد به فکر خدمت به مردم و مسئولیت اصلی خود که نظارت است باشند.

وی افزود: متأسفانه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی موضوعاتی چون بالا بودن قیمت اقلام مصرفی و مواد غذایی با توجه به پایین آمدن قیمت دلار و همچنین تولید و اشتغال و... را فراموش کرده اند و مصوباتی از مجلس بیرون می آید که ارتباطی با معیشت مردم ندارد و نمایندگان منافقانه رفتار می کنند که باید به مردم رسید و نباید آنها را فراموش کرد.

جانباز سرافراز دفاع مقدس تصریح کرد: سوالی از نمایندگانی که این روزها منافقانه در بلندگوهای خود فریاد می زنند که نباید مردم را فراموش کرد وجود دارد که وظیفه وکالت مردم بر عهده چه کسانی است؟ آیا نمایندگان نباید در قیمت ها،اشتغال،تولید و... نظارت کنند و در صورت کم کاری از دولت مطالبه جدی داشته باشند؟

وی افزود: نمایندگانی که منافقانه عمل می کنند اکنون نگران انتخاب مجدد خود توسط مردم هستند و دچار پوپولیسم نمایندگی شده اند و می خواهند با مطرح کردن موضوعاتی که برای مردم جذابیت دارد آنها را سرگرم کنند.

این معلم سیاسی اظهار داشت: همچنین هشدار حضرت آقا نسبت به برنامه های پلید دشمنان در سال 98 یک بیدار باش هم به مردم و هم مسئولین است که متأسفانه در برخی موارد مشاهده می شود مسئولین به جای جدی گرفتن و برنامه ریزی برای تکیه بیشتر به درون و استحکام تولید سعی در فراموشی و یا حتی به سخره گرفتن فتنه آینده دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که مسئولیت های خود را فراموش کرده اند و شعارهای عوام پسندانه سر می دهند بدانند که ملت ایران هوشیار و بصیر است و در صورت تکرار رفتار منافقانه ملت آنها را از تاریخ سیاسی کشور حذف خواهند کرد،چه بسا افراد زیادی از جمله نخست وزیر زمان جنگ و نماینده امام از نمونه های آشکار این برخورد است.

ارسال نظرات