مسئول حوزه دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار مشهد:
مسئول حوزه دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: فتنه ایجاد یکی فضای غبارالود است که فرد نمی‌تواند دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص دهد لذا فتنه دشمن را جز با بصیرت نمی‌توان خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۱۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدی در جلسه بصیرتی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه بسیج شهید رجایی حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد با واکاوی فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با حوادث تاریخی بسیاری روبرو بوده است، ولی بعضی از این حوادث به یادگار در اذهان ملت ایران و حتی اذهان دشمنان ملت ایران نهفته است که یکی از این ایام به ماندنی همین حماسه ۹ دی ۸۸ و هفته بصیرت است.

مسئول حوزه دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: بعد از ۸ ماه فتنه انگیزی که در داخل و خارج از کشور توسط فتنه گران ایجاد شد، اما ملت ایران در ۹ دی ۸۸ بساط فتنه و فتنه گران را با بصیرت و آگاهی و هوشیاری و تجدید بیعت با نظام اسلامی و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) برچیدند؛ لذا هر ساله مردم بصیر ما قدردان این حماسه و حادثه بزرگ هستند و در سالروز حماسه ۹ دی ۸۸ تجمعاتی هر ساله دارند که نهمین سالگرد این حماسه‌ی بزرگ در روز نهم دی امسال با حضور شکوهمند مردم برگزار شد.

وی در ادامه افزود: حضرت علی (ع) فرمودند: «انسان اگر چشم سر نداشته باشد بهتر است از اینکه بصیرت نداشته باشد.» خیلی از چیز‌ها را انسان باید با وجود و قلبش حس و درک کند با آن چشمی که شاید ظاهرش دیده نمی‌شود. بصیرت آن چشم درونی انسان است که کمک می‌کند به انسان که مانند قطب نما و نور افکن ببیند.

احمدی افزود: کلمه فتنه که بیش از ۶۰ مرتبه در قرآن آمده است به معنی " آزمایش " است. فتنه سال ۸۸ یک حادثه‌ی فی البداهه نبود بلکه یک فتنه از پیش طراحی شده از مدت‌ها قبل بود که در سال ۸۸ اجرا شد و انقلاب اسلامی مانند همیشه از این چالش‌ها و گردنه‌ها با ایستادگی، مقاومت و بصیرت مردم سربلند بیرون آمد.

وی در پایان گفت: فتنه یعنی حادثه غبار آلودی که انسان نمی‌تواند حتی دوست را از دشمن تشخیص بدهد مگر با بصیرت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها