خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: 183 دانش آموز در مقطع دبیرستان به همراه عوامل اجرایی از طبس با چهار دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۸۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

رمضانعلی فرحبخش ثانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: تعداد 136 دانش آموز پسردر تاریخ 8 بهمن ماه و 47 دانش آموز دختر در تاریخ 8 اسفند ماه به همراه عوامل اجرایی در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در هر اتوبوس یک راوی، دو نیروی فرهنگی و یک روحانی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

 

 سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب، اروندکنار، شلمچه، هویزه و طلائیه بازدید خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردوهای راهیان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمین، سرزمین پاکی است و این یادمان‌ها،.مناطق مجاهدت‌های ملت ایران را در خود جای داده است و اردوهای راهیان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثیر پاکیزه بودن و معنویت این مناطق قرار گیرند.

 

 فرحبخش ثانی با بیان این که مقام معظم رهبری حداقل پنج مرتبه در این مناطق حضور پیدا کردند افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ۷۸ به مناطق عملیاتی داشتند فرمودند من این سرزمین را [شلمچه] یک سرزمین مقدس می دانم اینجا نقطه‌ای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها