خبرهای داغ:

آئین تودیع و معارفه فرماندار شاهین دژ برگزار شد

امروز با حضور جمعی از مسئولان آئین تودیع و معارفه فرماندار شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۷۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، اعضای شورای تامین شهرستان‌های شاهین دژ و بوکان و اعضای شورای اداری شاهین‌دژ مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام جمعه شاهین دژ ضمن عرض خیرمقدم به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به کلام امیر مؤمنان (ع) در سفارش به کارگزاران خود اشاره کرد که فرمودند «تضییع اصول و تقویت فروع یکی از عوامل سقوط مدیریتی شما خواهد بود و سعی کنید در انتخاب مسئولین خود و انتصابات بحث های حزبی، گروهی و شخصی را کنار گذاشته و شایسته سالاری را پیشه امور خود سازید».

وی انتصاب فرماندار جدید را به جا دانست و گفت: آقای آذین پور فرزند همین سرزمین است و یقینا به تمام مشکلات پیش روی این شهرستان واقف است و در سمت فرمانداری اولین حرکتش تمسک به اصول بوده و اهم را مقدم بر مهم خواهد شمرد.

وی در پایان از زحمات عباسی فرماندار قبلی نیز تقدیر کرد.

حسین عباسی فرماندار سابق شهرستان شاهین دژ و فرماندار جدید ماکو نیز ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و موفقیت برای کارگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر موفقیتی در طول 53 ماه خدمت بنده در سطح شهرستان صورت گرفته حاصل کار گروهی و جمعی بوده است و اگر هم قصوری صورت گرفته شخصا مقصر هستم.

وی ادامه داد: انتقادها را با جان و دل خریدم و از مردمان این شهرستان به جز خوبی چیزی ندیدم و آنچه که در توان بنده بود هرگز از مردمان این شهرستان دریغ نکردم و وجدانم در این خصوص آسوده است.

وی همچنین به ذکر عملکرد 53 ماهه خود پرداخت و گفت: مهمترین پیگیری‌ها در خصوص ساماندهی راه‌های مواصلاتی انجام گرفت و روکش آسفالت تا حد بسیاری انجام شد، هرچند مطلوب 4 بانده شدن این محورها بود و در بحث گازرسانی توانستیم روستاهای تحت پوشش گاز را از چهار روستا به 53 روستا برسانیم و در حوزه سیاسی دو انتخابات بدون حاشیه داشتیم و اجازه جابجایی یک رأی مردم را هم ندادیم.

علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شاهین دژ سختی های زیادی را متحمل شده است و با تقدیم 550 شهید شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی بوده و این شهرستان شهره استان است.

وی افزود : تغییر و تحول یک امر طبیعی است، چون سلایق مختلف هستند پس در نتیجه این تغییرات مسیر پیشرفت نیز هموار خواهد شد.

مصطفوی تصریح کرد : مردم ولی نعمت ما هستند و هر وقت خطر را احساس کرده‌اند در صحنه حضور پیدا کرده‌اند و در این راستا مسئولین نظام نیز بایست دست در دست هم داده باید بتوانند بر مشکلات فائق آمده و آسایش عمومی را بر جامعه ارزانی دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار وحدت را مهمترین مسئله اساسی برای ایجاد پایداری نظام عنوان کرد و ابراز داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر، تمام دنیا در مقابل ایران ایستاده بودند و ما با دست خالی در میدان جنگ وارد شدیم، اما با رهنمود های امام (ره) و وحدت و همدلی توانستیم پیروز از میدان نبرد خارج شویم.

وی اذعان کرد : امروز دشمن وحدت ما را نشانه رفته است و در صدد ایجاد تفرقه است اما علیرغم اختلاف سلیقه‌ای که داریم حتما بایست به دنبال اتحاد و یگانگی باشیم تا تمام توطئه‌های استکبار جهانی خنثی شود.

وی در پایان از خدمات عباسی فرماندار قبلی شاهین دژ قدردانی کرد و با اشاره به این موضوع که تاکنون 9 انتصاب فرماندار پس از شهرستان شدن شاهین دژ صورت پذیرفته است و برای اولین بار فرماندار بومی در این شهرستان معرفی می‌شود، افزود: جلسات متعددی در استانداری تشکیل یافت و گزینه‌هایی نیز پیشنهاد شد که نهایتا نظر به شایستگی آقای آذین پور تصمیم بر این شد تا وی را به عنوان فرماندار معرفی کنیم و حضور فرماندار بوکان و اعضای شورای تامین این شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شاهین دژ مؤید لیاقت و مسئولیت پذیری آذین پور است.

ایوب آذین پور فرماندار جدید شاهین دژ ضمن تقدیر از حضور مسئولین و اعضای شورای تامین شاهین دژ و بوکان و عرض خیر مقدم حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از حُسن نیت استاندار تقدیر کرد و گفت: مسئولیت امانتی بیش نیست و از این بابت شکرگزارم که فرصتی پیش آمده تا خادم مردم باشم و رضای پروردگار را به دست آورم.

وی افزود: با توجه به اینکه با ولایت امام سید علی خامنه‌ای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته است در راه خدمت گذاری نیز بایست شعار حق را برافرازم و باطل را براندازم معیار اصلی حرکت برای توسعه و پیشرفت کشور باشد و در این راه خادم ملت هستیم و هرگز فریب ظواهر مسئولیتی را نخواهیم خورد.

آذین پور تاکید کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار سخت است و از آنجائیکه پروردگار و ائمه معصومین ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند در این عرصه بایست بسیار با جدیت و اتکا بر قدرت بی کران الهی گام برداشت.

فرماندار جدید شاهین دژ تصریح کرد : هر کوچه و خیابان این شهرستان مزین به نام شهیدانش است و قدمگاه مبارک آنان است و بر همین اساس رسالت کاری بنده بسیار سنگین تر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات