زینت سیاه تیری
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد:
حجت الاسلام عبداله پور با تأکید بر هوشیاری نسبت به فتنه ۹۸ گفت: عبور از خط قرمز نظام جمهوری اسلامی و هتک حرمت امام حسین(ع) سبب خروشیدن مردم در نهم دی ماه شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۷۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین عبداله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک عصر امروز در جمع خواهران بسیجی این شهرستان به غنیمت شمردن فرصت ها اشاره کرد و‌ گفت: کار باید برای خدا باشد و کار کردن برای هر کسی نمی تواند لزوما دارای ارزش باشد.
وی با تأکید بر حضور همیشه در صحنه بسیجیان، افزود: زنده ‌نگه داشتن جایگاه بصیرت و همین حضور در مراسهای بزرگداشت نهم دی مصداق بارز کار خدایی است.
این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت صبر در دین اسلام، تصریح کرد: صبر تعیین کننده راه روشن و درست است، این صبر بود که قیام و راه حسین بن علی(ع) را مشخص کرد.
وی با اشاره به آیات قرآن به بسیجیان ابراز کرد: با جانها و مالهایتان در راه خدا مجاهده کنید که این همان تجارت با خداوند است.
کارشناس سیاسی با یادآوری حوادث سال 1388 افزود: نهم دی ماه تعیین کننده ارزش ملت ایران در نزد خداوند بود، آنجایی که مردم ایران با جانشان به میدان آمدند و خداوند به پاس این وفاداری، ارزش ها و حماسه آفرینی به ملت ایران عزت جهانی بخشید و اکنون میوه آن حماسه را می توان در بیرون رفتن خفت بار ارتش امریکا از سوریه دید.
وی اضافه کرد: هرچند که چند سال پیش مقام معظم رهبری این خروج را پیش بینی کردند اما کسی باور نمی کرد و امروز آن سخنان آینده نگرانه در حال تحقق است، تا امروز تمام پیش بینی های اشان نسبت به اوضاع مملکت درست بوده است، این پیش بینی ها به یقین از ارتباط قوی ایشان با امام زمان(عج) و خداوند سرچشمه می گیرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج 15 خرداد ادامه داد: سال ۸۸ بحث جناح و حزب مطرح نبود و آن فتنه به برکت وجود نعمت ولایت فقیه خاموش شد، باید قدر نعمت ولایت را دانست چرا که دفاع از ولی فقیه همان دفاع از ولایت امام زمان(عج) است.
وی بیان کرد: در پی برنامه های خبیث دشمن، سال ۹۸ سال حساسی است که ملت ایران باید با هوشیاری عمل کند و گرفتار دام دشمن نشود، درست است که مشکلاتی در جامعه وجود دارد ولی ارکان این نظام عاری از هرگونه خطا و مشکل است، باید مسؤولین درست انتخاب شوند تا درست عمل کنند.
حجت الاسلام عبداله پور در پایان ضمن تأکید دوباره بر هوشیاری نسبت به فتنه ۹۸ بیان کرد: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران توهین به اهل بیت است و همین هتک حرمت امام حسین(ع) سبب خروشیدن مردم در نهم دی ماه شد./#

ارسال نظرات