خبرهای داغ:
همایش تجلیل از ارکان برتر تربیتی و مدیریتی حلقه‌های صالحین در چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۶۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، همایش تجلیل از ارکان تربیتی و مدیریتی برتر صالحین با حضور حجت الاسلام زارع معاون تعلیم و تربیت سپاه شهداء، فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج، مسئولین شهرستانی و فعالین در حوزه حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج چایپاره در محل مجتمع فرهنگی 9 دی برگزار شد.

در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین حاض ، مربیان، سرگروه‌ها، متربیان شجره طیبه صالحین و فرماندهان پایگاه‌ها، گفت: لفظ شجره طیبه صالحین مسئولیت‌آور است و این وظیفه‌ای است که به ما محول شده باید به نحو احسن انجام گیرد و فرماندهان پایگاه ها سرپنجه های این شجره ها می‌باشند که باید برای حصول اهداف عالیه نهایت تلاش را بکنند.
سرهنگ حیرانی افزود: کار فرهنگی یکی از مصادیق این امر است و برای کار فرهنگی، کار جهادی باید انجام گیرد که لازمه آن عزم همگانی است.

درادامه این همایش حجت الاسلام زارع معاون تعلیم و تربیت سپاه شهداء استان، گفت: به قدرت رسیدن بدون اخلاق زمینه به وجود آمدن طاغوت است و امروز رسالت شجره‌های طیبه صالحین، ارتقاء بصیرت و اخلاق افراد مرتبط با بسیج و همچنین تربیت مدیران کارآمد، معتقد و شایسته جهت تصدی پست‌های کلیدی و سازمانی کشور است.

وی اضافه کرد: حلقه های صالحین برای کادر سازی در راستای اهداف انقلاب تلاش می‌کند، همانطور که هدف انبیاء نیز تربیت انسان‌های بزرگ بوده است. در پایان همایش از برترین‌های این عرصه با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات