مریم حق پرست
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی جهانی به پرچم داری حضرت حجت(عج) است که این رسالت الهی خیلی بزرگی است.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۵۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که در مسجدامام رضا(ع) قرچک برگزار شد با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) گفت: محافظین انقلاب اسلامی باید مصداق امام حسین(ع) که تا آخرین نفس که همه از کنارش رفتند تنها با 72 نفر از یارانش پای دین ماند، باشند.
وی با یادآوری اینکه دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی تحت سختی ها و مشکلات فراوانی به دست آمده، از این رو افرادی که مسؤولیتی در این نظام دارند باید مواردی نظیر حفظ انقلاب اسلامی،دفاع از اسلام،مقابله باظلم ونقاق جهان، یاری مظلومین و مسلمین، اجری احکام الهی، مبارزه بافتنه وفتنه گران،مبارزهعلیه تحریم، شبیه خون فرهنگی، نفوذ جاسوس و دوتابعیتی ها توجه داشته باشد.
نماینده ادوار مجلسبا اشاره به بیانات امام راحل(ره) ابراز داشت: عظمت انقلاب اسلامی را بارها برای خودمان یادآور شویم، مسؤولان بدانند این انقلاب محدود به مردم ایران نمی شود، انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی جهانی به پرچم داری حضرت حجت(عج) است که این رسالت الهی خیلی بزرگی است.

نماینده مجلس: انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی استنماینده مجلس: انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی است
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بااظهار اینکهامنیت امروز ایران در منطقه، شهره جهانیان شده است، خاطرنشان کرد: امنیتی که حاصل مدیریت رهبری با بصیرت و فرزانه و از خود گذشتگی جوانان ولایتم دار و شجاع ما است.
عضو جبهه پایداری عدم وجود مدیریت جهادی را دلیل مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: درست است که امروز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم اما زیر ساخت‌های لازم برای رفع آن هم وجود دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، بیان کرد: آن مسؤولی که از بیان این دستاوردها امتناع کند خائن به نظام و انقلاب اسلامی است چرا که امروز دشمن در حال بازی نقشی است که انقلاب اسلامی را ناکارآمد نمایش داده و بگوید که مردم در شرایط سختی به سر می برند.
کریمی قدوسی با تأکید بر هوشیاری ملت با بصیرت و همیشه در صحنه، تصریح کرد: فتنه پیش روی ما همین جنگ وتحریم اقتصادی است، باید عوامل داخلی وخارجی فتنه گر را شناسایی کرد چرا که آنان در صددند تابه نظام اسلامی ضربه وارد سازند و آن را به زانو دربیاورند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درپایان با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان در حکومت اسلامی، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ قانونی برخلاف دین به تصویب نرسیده است که این دستاوردی از وجود شورای نگهبان است، جمهوری اسلامی یعنی پاسداری از خون شهدا، حفاظت از دستاوردهای انقلاب؛ اما متأسفانه برخی از سودجویاناحکام انقلاب اسلامی را به نفع خود تفسیر می‌کنند./#

ارسال نظرات