نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: صرف برگزاری مراسم و همایش‌های مختلف برای بزرگداشت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی کافی نیست.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۴۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

نادر قاضی‌‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: صرف اینکه همایش و مراسم در مناطق مختلف استان برای نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود، کافی نیست بلکه باید برای تبیین دستاوردها گام برداشته شود.

وی یکی از مشکلات اساسی در این زمینه را عدم تبیین درست و منطقی دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرد یا افرادی را تربیت نکرده‌ایم که ضمن جذب مخاطب از رده‌های سنی مختلف برای انتقال دستاوردها و موفقیت‌ها اهتمام داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یکی از مهم‌ترین آفت‌ها در برهه کنونی را عدم تربیت افراد نکته‌سنج و با قدرت انتقال مطلب بالا دانست و یادآوری کرد: اگر بتوانیم چنین نفراتی را تربیت کرده و در همایش‌ها، نشست‌ها و ... از وجود آنها استفاده شود می‌توان مانع بروز شکاف بین نسل انقلاب و نسل جدید شد.

قاضی‌پور با اظهار اینکه امروز هم باید برای تثبیت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف کار جدید، نو و توام با خلاقیت انجام داد، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای تبلیغ علیه انقلاب و نظام استفاده می‌کنند، پس ما هم باید توانایی دفاع را داشته باشیم که لازمه این امر تربیت نیروی کارآمد است.

وی با اظهار اینکه صرف برگزاری مراسمات، جلسات و همایش‌های مختلف با موضوع 40 سالگی انقلاب کافی نبوده و ما را به مقصود نخواهد رسانید، اضافه کرد: باید این سری از مراسم‌ها به معنای واقعی کلمه پربار بوده، قدرت اقناع، جذب مخاطب و تفهیم مطلب داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه هم قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: مراسم‌های مرتبط با این دو مناسبت باید با ظرافت و حساسیت خاصی برگزار شود تا اینکه حق مطلب درباره هر دوی آنها ادا شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات