در نشست هم اندیشی جمعی از خبرنگاران شاهرود در خصوص اداره کل راه ، اصحاب رسانه در راستای دفاع از منافع و داشته های شاهرودمخالف قاطع خود را با این طرح اعلام کرده و خواستار اجرای دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر منتفی شدن این طرح شدند.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۴۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نشست هم اندیشی جمعی از خبرنگاران شاهرود در خصوص اداره کل راه، اصحاب رسانه در راستای دفاع از منافع و داشته‌های شاهرود مخالف قاطع خود را با این طرح اعلام کرده و خواستار اجرای دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر منتفی شدن این طرح شدند.
در پایان این نشست، در خصوص تبدیل اداره کل راه استان به دو اداره کل در شاهرود و سمنان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر شد:
احتراما نظر به اینکه موضوع اخیر تجزیه یا تفکیک اداره کل راه و ترابری استان سمنان (مرکز شاهرود) به ۲ حوزه شرق و غرب موجب نگرانی جدی در افکار عمومی و مردم شریف شرق استان سمنان شده است و در پی دستور صریح و ابلاغ جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه «هیچگونه تغییری داده نشود».
با توجه به هماهنگی و اقدامات دو نماینده محترم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی جهت تجزیه و یا تفکیک اداره کل راه و ترابری (مرکز شاهرود) بدون در نظر گرفتن ساختار‌های اجتماعی، جمعیت و موقعیت جغرافیایی و با عنایت به طرح این موضوع در دهه گذشته در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دفاعیات کارشناسی و اصولی نماینده وقت شاهرود مبنی بر اینکه این استان با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر با دو اداره کل، وقعی گذاشته نشد موضوع جدیدی نمی‌باشد؛ لذا ما اصحاب رسانه شهرستان بزرگ شاهرود به عنوان رکن چهارم دموکراسی از طرح اینگونه موضوعات شائبه برانگیز خواستار تجدید نظر توسط ارائه دهندگان این طرح می‌باشیم.
همچنین مهلت ۴۸ ساعته جمعی از خبرنگاران به نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابت پاسخگویی جهت تفکیک و انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان مستقر در شاهرود ارائه شد که در این درخواست آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای سید حسن حسینی شاهرودی نماینده محترم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
مطلع شدیم حضرتعالی طی تفاهم نامه‌ای با انتقال و یا تفکیک و جداسازی اداره کل راه و ترابری استان سمنان مستقر در شاهرود موافقت نموده اید.
اینجانبان جمعی از اصحاب رسانه شاهرود ضمن ابراز نگرانی جدی، اعتراض خود را نسبت به امضا این تفاهمنامه به استحضار تان می‌رسانیم و با توجه به محدودیت زمانی خواستار برگزاری جلسه‌ای فوری ظرف ۴۸ ساعت آینده جهت پاسخگویی شما به افکار عمومی هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها