خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بویین‌زهرا:
رییس کمیته امداد امام‌خمینی(س) بویین‌زهرا اظهار کرد: ایثارگران در همه‌ی عرصه‌های جامعه مانند انفاق، گذشت و کمک کردن
کد خبر: ۹۰۹۷۶۸۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی قهرمانی رییس کمیته امداد امام‌خمینی(س) بویین‌زهرا با بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان دیدار کرد.
در این دیدار، رییس کمیته امداد امام‌خمینی(س) بویین‌زهرا ضمن تبریک سمت جدید به کشاورزقاسمی برای ایشان آرزوی موفقیت در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح حامیان بهشتی گفت: در این طرح هر شهید حامی یک یتیم می‌شود که با تحقق این مهم می‌توانیم از کمک‌های مالی و معنوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران بهره ببریم.
قهرمانی افزود: اجرای این طرح از سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای کلید خورده و جامعه هدف کمیته امداد وقتی می‌فهمند که حامی آنها یک شهید است بسیار خوشحال شده و تلاش می‌کنند از سیره‌ی این شهید بزرگوار درس بیاموزند.
این مسوول گفت: شناخت مددجویان کمیته امداد از سیره‌ی شهدا می‌تواند روحیه‌ی ایثارگری را در آنها تقویت کند و همین موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌باشد.
رییس کمیته امداد امام‌خمینی(س) بویین‌زهرا افزود: جامعه ایثارگران در همه‌ی عرصه‌های جامعه مانند انفاق، گذشت و کمک کردن به دیگران که از سیره‌ی شهدا بود، پیشتازند.
در ادامه دیدار، کشاورزقاسمی گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین سرمایه خود را که فرزندان‌شان بوده فدا کردند تا امروز ما در امنیت باشیم و با آرامش زندگی کنیم.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا افزود: اکنون نیز جامعه ایثارگران در کارهای خداپسندانه مانند گذشت و ایثار پیشتازند و به دیگران کمک می‌کنند.
وی گفت: دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر از برنامه‌های بنیاد است که در این دیدارها اجرای طرح حامیان بهشتی اطلاع‌رسانی می‌شود تا با در جریان گرفتن این طرح، به منظور کمک کردن به نیازمندان مشارکت کنند.
این مسوول افزود: کار بنیاد و کمیته امداد هر دو ترویجی است و این دو نهاد برای ترویج مسایل ارزشی مانند فرهنگ ایثار تلاش می‌کنند تا بتوانند سلامت اخلاقی آحاد جامعه را ارتقا دهند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها