مصطفی برزگر
با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما/
با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و دیگر مسوولان استانی، محمد بازوند به عنوان مدیر کل صدا و سیمای ایلام معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۶۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، استاندار ایلام و دیگر مسوولان استانی، محمد بازوند به عنوان مدیر کل صدا و سیمای ایلام معرفی و زحمات علیرضا شیروی تقدیر شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به عملکرد صدا و سیمای ایلام در توسعه استان، اظهار داشت: صدا و سیمای استان با مسوولان استانی در سفرهای شهرستانی و به خصوص اربعین نهایت همکاری را انجام داده است.

وی افزود: استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی از توسعه عقب افتاده است و باید با همکاری مسوولان استانی این عقب افتادگی جبران شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی مثل مرز مهران، نفت و گاز، گردشگری، کشاورزی و... است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده برای توسعه استان انجام شود.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمنان برای تفرقه در کشور، اذعان داشت: یکی از مهمترین نیازهای کشور همدلی و تعامل است که برای مقابله با جنگ های روانی دشمنان این همدلی نیاز داریم.

 

ارسال نظرات