مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

برگزاری همایش چهلمین سالگرد طلایه‌داران فاطمی در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: همایش چهلمین سالگرد طلایه‌داران فاطمی در استان کردستان با سه محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۵۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت‌الاسلام مختار کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش چهلمین سالگرد طلایه‌داران فاطمی با سه محور در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محور‌های این همایش اظهار کرد: نخستین همایش با عنوان چهل منزل تا اربعین با حضور مداحان، شعرای آئینی و هیئات مذهبی صبح روز سه‌شنبه ۱۸ دیماه در مجتمع نور سنندج برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: نشست هم‌اندیشی خطباء و وعاظ با موضوع بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی بعدازظهر ۱۸ دی ماه جاری در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج و همایش مردمی چهل سال افتخار و چهل سال اقتدار با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان و مداحان کشور هم بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرآغاز فصل جدیدی از استمرار حکومت اسلامی براساس خدامحوری خواهد بود، تصریح کرد: این فرصت بستر مناسبی برای همه دستگاه‌های انقلابی نظام خواهد بود تا بیش از پیش دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی اضافه کرد: جوانان و مردم باید بدانند که استقرار تمدن نوین اسلامی و عدالت و مردم‌سالاری دینی از جمله اهداف این نظام اسلامی است و به فضل خدا به همه این ارزش‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: فعالان عرصه فرهنگ و دین و نهاد‌های انقلابی موظفند الگوی اسلامی ایرانی – سبک زندگی اسلامی، مقاومت، مدیریت جهادی و مبارزه با استکبار و اجرای عدالت که از ویژگی‌های انقلاب پرافتخار ماست را برای مردم تبیین کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات