خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی مهندسی بازار و کسب و کارهای خرد به همت سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۴۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

مهندس سهرابی فرد مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از برگزاری کارگاه آموزشی مهندسی بازار و کسب و کارهای خرد در استان خبر داد.

 

وی عنوان داشت: این کارگاه با هدف رفع معضل فروش واحدهای خرد و کوچک که بزرگترین مانع در راستای این نوع کسب و کار می باشد برگزار می شود.

 

سهرابی فرد افزود: این کارگاه دو روزه سه شنبه و چهارشنبه  18 و 19 دی ماه از ساعت 8:30 تا 13 برای تولیدکنندگان و فعالان کسب و کارهای خرد و کوچک برگزار می شود.


وی با بیان اینکه علاوه بر بحث های آموزشی، در این کارگاه 4 محور پیگیری خواهد شد، افزود: تبیین اهمیت توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، نقش بازاریابی در رشد کسب و کارهای خرد، تبیین مراحل ورود به بازار و بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکار را در این کارگاه دنبال می شود.

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی گفت: کارگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دکتر هداوندی مدرس دانشگاه استاد کارگاه است خاطرنشان کرد: جامعه هدف کارگاه فعالین حوزه کسب و کارهای خرد خصوصاً مباحث مربوط به صنایع دستی و گردشگری استان هستند.


سهرابی فرد ادامه داد: شرکت برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان واقع در خیابان شهید محلاتی خیابان 22 بهمن مراجعه کنند. 

 

کارگاه آموزشی مهندسی بازار و کسب و کارهای خرد با هدف رفع مشکل فروش

ارسال نظرات
پر بیننده ها