مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: با تقویت بخش بین الملل نمایشگاه ها و حضور بازدیدکنندگان خارجی راه صادرات محصولات ایرانی هموار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۴۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات، علی یارمحمدیان افزود: نمایشگاه ها محل امید فعالان یک صنف وحرفه بوده و تولیدکنندگانی که از همه جا ناامید باشند می توانند با حضور در نمایشگاه امیدوار شده و این امید را به صنف و جامعه انتقال دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های مختلف موجی در جامعه ایجاد می کند که سبب بهبود وضعیت بازار می شود، تصریح کرد: نمایشگاه محل مذاکره و تلاقی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان است که این حضور و مذاکره طرفین می تواند جامعه و افراد یک صنف را به وجد بیاورند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در ادامه با بیان اینکه هر تهدیدی را می توان به فرصت تبدیل کرد، افزود: تولید کنندگان می توانند شرایط فعلی که شرایط سختی است را به فرصت تبدیل کنند.

یار محمدیان اظهار داشت: اگر بتوانیم بخش بین الملل نمایشگاه ها را فعال تر کنیم و بازدیدکنندگان خارجی را به نمایشگاه ها دعوت کنیم می تواند برای صادرات محصولات داخلینقش موثر و خوبی داشته باشد و تولید کنندگان از این طریق با قیمت های جدیدی که در ارز پیدا شده بتوانند خود را تقویت کنند.

وی افزود: در اصفهان نیز مشابه این نمایشگاه در چندین دوره با کیفیت و نتایج خوب برگزار شده که امیدواریم در سال های آینده نیز شاهد این اتفاق باشیم.

ارسال نظرات