خبرگزاری بسیج: رئیس اتاق اصناف تهران در آئین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات گفت: برخی از نمایشگاه هایی که در کشور ما برگزار می شود تنها نام نمایشگاه را یدک می کشند اما این نمایشگاه نشان داد که تنها نام مهم نیست و تخصص و اصول فنی ملاک است.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۴۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات، قاسم نوده فراهانی ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی شاهد نوآوری و خلاقیت هستیم به طوری که شرکت کنندگان با نوین ترین تجهیزات و امکانات در نمایشگاه حضور یافته اند.

وی افزود: نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی در سال های گذشته هم برگزار شده اما امسال برای اولین بار است که اتحادیه ایمنی و آتش نشانی تهران با تلاش و همت والا مبادرت بهبرگزاری این نمایشگاه نموده است.

‎فراهانی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان در ساعات اولیه افتتاح تصریح کرد:آنچه که مشهود است تنها در ساعات اولیه افتتاح با استقبال بی نظیر رو به رو هستیم و این نشاناز اهمیت نمایشگاه و کالاهای به نمایش گذاشته شده دارد.

رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه 70 درصد شرکت کننده های این نمایشگاه داخلی است، گفت: شرکت های داخلی محصولات بسیار با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید کرده اند که این موضوع نشان دهنده این موضوع است که تحریم ها نه تنها به این بخش ضربه نزده بلکه رحمت بوده است.

به گفته وی امروز تشخیص کالای ایرانی و خارجی کاری بسیار دشوار است.

فراهانی در ادامه تاکید کرد: مسئولین باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا روز به روز کار خود را توسعه داده و به جای نمایش کالای خارجی در کشور ما، تولید کنندگان ما در نمایشگاه های خارج از کشور حضور پیدا کنند.

 

ارسال نظرات