خبرهای داغ:
مسلم امینی-فریدن
به پای منبر اخلاقی بصیرتی در سپاه فریدن: +تصاویر
به همت مجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن جلسه اخلاقی و بصیرتی در محل نمازخانه ستاد این ناحیه با سخنرانی حجت الاسلام شیاسی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدونشهر- برقرار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۳۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن- در این برنامه که مخاطبین آن نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج فریدن بودند حسینقلی شیاسی با محوریت بصیرت و آگاهی دینی و سیاسی مردم سخن گفت.

شیاسی در این جلسه با اشاره به آیه هشت سوره مبارکه صف گفت: خداوند تبارک و تعالی می فرماید: یُرِ‌یدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ‌ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِ‌هِ وَلَوْ کَرِ‌هَ الْکَافِرُ‌ونَ

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید

یکی از مفاهیم این آیه این است که صراط مستقیم همان راه خداست و همانجا که او بخواهد هدایت می کند و به سرانجام می رساند.

سخنران این برنامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: یک دفاع خوب یک بصیرت خوب نیاز دارد به گونه ای که نسان بتواند با چشمانی تیز بین پشت صحنه جریانات را ببیند و بشناسد.

وی خاطر نشان  کرد: دشمن شناسی برای پاسداران، بسیجیان و عموم مردم یک ملت انقلابی مثل ایران اسلامی ضروری است و این بصیرت مردم و تدابیر ولایت فقیه بود که نظام و انقلاب را تا به امروز حفظ کرده است.

هاشمی در پایان تاکید نمود: قدرت تحلیل و معرفت شناسی از عناصر اصلی بصیرت برای یک انسان مومن و انقلابی است تا بتوان بادید باز و روشن انتخاب کرد، نظر داد و حمایت یا رد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها