فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه موجب شکست فتنه دشمنان است، گفت: در آستانه چهل سالگی نظام دستاور‌های انقلاب برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۲۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی در جمع ناظران شورای نگهبان بیجار به مناسبت دهه بصیرت با اشاره به توطئه جدید دشمنان در تابستان گذشته، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان نگرفتن جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود.

وی افزود: دشمنان ما از بدو تشکیل پایه‌های انقلاب تا کنون تمام ترفند‌های خود را برای سقوط نظام به کار گرفتند، اما بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه و حرکت در مسیر ولایت تک تک دسیسه‌های دشمنان را شکست داد.

فرمانده سپاه بیجار گفت: دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت کمرنگ برگزار شود و این نشان می‌دهد که دشمن بعد از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته که همواره با حضور خود در تمام صحنه‌ها تمامی برنامه‌های دشمنان را با ناکامی مواجه ساخته است.

شعبانی ادامه داد: باید ثمرات انقلاب اسلامی در قالب‌های متنوع برای نسل جوان کشور بازگو شود.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه سال ۸۸، اظهار داشت: شعار دشمنان داخلی و خارجی نظام در فتنه سال ۸۸ تقلب در انتخابات بود، حالا جای سوال است اگر مدرک و سندی برای ادعای خود داشتند چرا بعد از ۹ سال آن را آشکار نکردند.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: معاندان انقلاب اسلامی ایران هیچگاه دست از دشمنی با ایران بر نمی‌دارند و هدف اصلی آن‌ها در طول این چهل سال براندازی نظام بوده است.

شعبانی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه مردم ما وفاداری خود را به انقلاب و رهبری ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان ملت ما امسال با شکوهتر از سال‌های گذشته در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات