خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بانوی معلول تیرانداز شیرازی مدال طلای جهانی خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرد و گفت: همواره آرزو داشتم به آستان مقدس امام رضا (ع) خدمت کنم به همین سبب نشان طلای خود را با ارادت قلبی به حرم مطهر این امام بزرگوار تقدیم کردم.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سمیرا ارم در آیینی با حضور نماینده آستان قدس رضوی در فارس، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و تنی چند از مسوولان، نشان طلای خود را که در رقابت های جهانی 2015کرواسی کسب کرده بود، به آستان مقدس امام رضا (ع) تقدیم کرد.

این بانوی ورزشکار شیرازی در این مراسم اظهار داشت: در رقابت های جهانی کرواسی 2مدال طلا کسب کردم که یکی از آنها را پیشتر به موزه شاهچراغ (ع) و دومین نشان طلایم را هم تقدیم حرم امام رضا (ع) کردم.

با ارادت قلبی نشان طلایم را به حرم مطهر امام رضا (ع) تقدیم کردم

پرچمدار آیین اختتامیه بازی های 2018 جاکارتا ادامه داد: همواره آرزو داشتم به آستان مقدس امام رضا (ع) خدمت کنم به همین سبب نشان طلای خود را با ارادت قلبی به حرم مطهر این امام بزرگوار تقدیم کردم.

این ورزشکار شیرازی که متولد 1364 است، هشت مدال طلا و چهار نقره جهانی، مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی، رکوردار تپانچه خفیف 10متر آسیا و رکورد دار تپانچه خفیف 50 متر جهان را در کارنامه دارد.

با ارادت قلبی نشان طلایم را به حرم مطهر امام رضا (ع) تقدیم کردم

ارسال نظرات
پر بیننده ها