خبرهای داغ:
مرحوم نعمت‌الله کوهنورد پدر شهیدان بهرام و فرهاد کوهنورد از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس و همچنین مرحوم علی‌بخش بهمن‌زادگان، پدر شهیدان محمدجواد و محمدباقر و جانبازان ابراهیم، محمدکاظم و محمد بهمن‌زادگان به لقاءالله پیوستند.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۱۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش حبرگزاری بسیج از فارس، مرحوم نعمت‌الله کوهنورد، پدر شهیدان بهرام و فرهاد کوهنورد، از شهدای شهرستان کازرون در سن ۸۶ سالگی به‌دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحوم فردا یکشنبه، ۱۶ دی‌ماه از ساعت ۱۵ در شهرستان کازرون تشییع و در بهشت زهرا(س) این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

به‌همین مناسبت مراسم بزرگداشتی برای آن مرحوم در روز دوشنبه، ۱۷ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر کازرون برگزار می‌شود.

بنا بر اين گزارش، بسیجی شهید بهرام کوهنورد ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۰ در منطقه دهلاویه به شهادت رسید و بسیجی شهید فرهاد کوهنورد نیز ۳۰ فروردین سال ۱۳۶۴ در منطقه پادگان حمید به خیل شهدا پیوست.

همچنین حاج علی بخش بهمن‌زادگان، پدر شهیدان محمدجواد و محمدباقر و جانبازان ابراهیم، محمدکاظم و محمد بهمن زادگان از شهدا و جانبازان شهرستان جهرم در سن ۹۶ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحوم امروز شنبه، ۱۵ دی از حسینیه مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی به سمت آرامستان رضوان شهرستان جهرم تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

به‌همین مناسبت مراسم بزرگداشتی نیز عصر امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در حسینیه مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی شهرجهرم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

یادآور می‌شود، سرباز وظیفه شهید محمدجواد بهمن‏‌زادگان چهارم مرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه میمك به شهادت رسید و شهید محمدباقر بهمن زادگان نیز دوم مهرماه سال ۱۳۹۴ در فاجعه منا آسمانی شد و محمد بهمن‌زادگان جانباز ۵ درصد، ابراهیم بهمن‌زادگان جانباز ۲۸ درصد و محمدکاظم بهمن‌زادگان جانباز ۲۵درصد دوران دفاع مقدس نیز به ترتیب در سال‌های ۱۳۶۱، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۵ در مناطق پاسگاه زید، طلاییه و شلمچه به مقام جانبازی نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها