سلام مازندران بر شهید خانطومان/ مردم دلداده به شهید مهیای استقبال از حماسه ساز خانطومان

با رجعت پیکر پاک شهیدی از تبار مکتب سیدالشهدا(ع) و نهضت زینب کبری(س) به زادگاه و دیار علویان، مردم مازندران به احترام این مدافع حرم شهید علیرضا بریری از پلسفید سوادکوه گرفته تا قائمشهر و ساری مرکز استان، ساعتها تا بعد از ظهر شنبه چشم به راه مسافر شام بلا ماندند و سلامی از دل و جان به فرزند غیور و مهربان ارزشهای اسلامی نثار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۴۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با رجعت پیکر پاک شهیدی از تبار مکتب سیدالشهدا(ع) و نهضت زینب کبری(س) به زادگاه و دیار علویان، مردم مازندران به احترام این مدافع حرم شهید علیرضا بریری از پلسفید سوادکوه گرفته تا قائمشهر و ساری مرکز استان، ساعتها تا بعد از ظهر شنبه چشم به راه مسافر شام بلا ماندند و سلامی از دل و جان به فرزند غیور و مهربان ارزشهای اسلامی نثار کردند.

 در  رجعت پیکر پاک  شهید بریری، مسئولین لشگر عملیاتی 25 کربلا همپای مردم شهرهای مختلف  مسیر ورودی مازندران تا ساری با شهید حماسه ساز خانطومان همراه شدند و بر ایستادگی در راه دفاع از اسلام، قرآن، ارزشهای الهی و انسانی ، مظلومان،  تبعیت از ولایت و راه شهدا صحه گذاشتند.

گرچه براساس برنامه مقرر شد مردم در ساعتهای تعیین شده عصرگاهی برای استقبال حاضر شوند اما شور دلدادگی به شهدا به ویژه شهید در غربت و حماسه ساز خانطومان طاقت مردم دیار ولایتمداران را بریده و ساعتها برای برگرفتن تبرک حتی دیدن تابوت پیکر شهید شام بلا منتظر میهمان عزیزی ماندند که برای امنیت اسلام و آل الله جان خود را تقدیم خدا کردند.

نه تنها مردم قائمشهر و ساری بلکه مردم سوادکوه شمالی و البته سوادکوه نیز ساعتها منتظر شهیدشان ماندند و مسیر ابتدا و انتهای شهر خود را با دستجات مختلف و دود اسپند و گلبرگ مهیا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها