خبرهای داغ:
معاون سیاسی عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که آمریکا حوزه نفوذ خود را از دست داده است، گفت: ایران اسلامی در حال پر کردن این خلأ است و این موضوع به محل منازعه ایران و آمریکا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ سعید حسن‌خانی امروز در همایش سیاسی فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان که در تالار مهر لشکر 92 زرهی برگزار شد، با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین مشکلات کشورهای عربی منطقه با آمریکا بر سر حوزه نفوذ است، اظهار داشت: کشورهای عربی اعتقاد دارند هرکجا آمریکا عقب کشیده، ایران خلأ حضور آنها را پر کرده‌ است.

وی با اشاره به این‌که آمریکا حوزه نفوذ خود را از دست داده است، ادامه داد: ایران اسلامی این خلأ را در حال پر کردن و این موضوع به محل منازعه ایران و آمریکا تبدیل شده است.

معاون سیاسی عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: انقلاب اسلامی در نظام دو قطبی آمریکا و شوروی به پیروزی رسید در واقع در مجموعه‌ای اتفاق بود که مبنای آن وابستگی است.

وی ادامه داد: انقلاب در دورانی که وابستگی وجود داشت با شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

حسن‌خانی با اشاره به گام‌های عادی‌ کردن ایران اظهار داشت: این گام‌ها به ترتیب خروج از برجام، گسترش تحریم‌ها و فشار بر ایران برای حل مشکلات خود با برخی کشورهای منطقه است.

وی با بیان این‌که برخی سیاسون در داخل کشور می‌گویند حوزه‌هایی که با آمریکا دچار مشکل هستیم را باید لیست کرده و آنها را حل کنیم، ادامه داد: زمانی برای بقای خود می‌جنگدیم و هشت سال تلاش کردیم تنها خودمان را حفظ کنیم و در مقطعی دیگر برای گسترش حوزه نفوذ و صدور انقلاب مبارزه می‌کردیم اما امروزه از این دو گام نیز جلوتر رفته‌ایم.

معاون سیاسی عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که امروزه منازعه ما با آمریکا در حوزه ثبات ایدوئولیک است، افزود: سخن از هژمونی منطقه یعنی کشوری که نظم دهنده است و الگوی بومی نظم منطقه‌ای ارائه می‌کند.

وی با بیان این‌که صحبت از برجام موشکی یعنی اینکه بازوان قدرت از ایران اسلامی گرفته شود، خاطرنشان کرد: امروزه غرب به ویژه آمریکا به شدت در این حوزه در حال تلاش است. بحث عادی یا نرمال ایران راهبرد، دستور آمریکا و برآورد آینده آنهاست.

حسن خانی با اشاره به عملیات روانی به عنوان پیوست عادی‌سازی ایران، اظهار داشت: جریان رسانه‌ای به شدت در حال فعالیت است و سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران در این پیوست قرار دارد.

معاون سیاسی عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: نیاز امروزه در جمهوری اسلامی ایران مقاومت، استقامت و بصیرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها