خبرهای داغ:
ووشو کاران بسیجی هندیجان با تلاش و اقتدار و پشتکار خود در میان ۱۴تیم ووشو کار شهرها مدعی شرکت کننده در رقابت های قهرمانی استانی شینگ یی چوان ووشو آقایان به میزبانی شهر شهید چمران در ۵رده سنی تیمی در بخش سانداموفق شدندبا ۱۰مدال طلاء مقام دومی را کسب نمایدو تیم های ووشو شهر شهید چمران مقام اول و ووشو ایذه مقام سومی را کسب نمودند.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۱۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

بسیجی علی محیسن مسئول هیات ووشو هندیجان در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه بزرگ جایزه نقدی کمیته شینگ یی چوان ووشو با اجرای مسابقات قهرمانی استانی و دعوت از ۱۴تیم ووشوکار شهرهای مدعی استان خوزستان به مدت یک روز با استقبال ورزشکاران و ورزش دوستان در مجموعه ورزشی شهرداری چمران در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد.

وی افزود: در بخش تالو تیم های ووشو ماهشهر اول و بندر امام دوم و تیم ووشو اهواز به مقام سومی رسید و این رقابت ها با بهترین کیفیت همراه با استقبال پرشور تماشاچیان و ورزشکاران استان برگزار شد.

وی بابیان آمادگی ووشو کاران بسیجی هندیجان در تمام رده هاگفت: تیم ووشو همیشه قهرمان استانی و کشوری هندیجان برای شرکت در رقابت های آینده در بالاترین سطح آمادگی در تمام رده های سنی قرار دارد و با مقام هایی که کسب نموده موجب افتخار و غرور آفرینی مردم شهرستان هندیجان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها