احمدعلی هراتی گفت: همواره به دنبال توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین عموم جامعه و جلب نظر و حمایت بیش از پیش مسئولین و مدیران دستگاه‌ها به این مقوله مهم هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۸۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، احمد علی هراتی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز اظهار کرد: امروزه بسیاری از خیّرین در امر ساخت مدارس، بیمارستان‌ها و سایر مراکز عملکردهای خوبی دارند و امیدواریم با حضور پررنگ خیّرین در عرصه کتابخوانی و کتابخانه‌سازی شاهد توسعه بیش از پیش خدمات‌رسانی کتابخانه‌ها برای علاقه‌مندان به این حوزه باشیم.

توسعه فرهنگ کتابخوانی بین عموم جامعه را در دستور کار قرار داده‌ایم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی همه ارگان‌ها و ادارات در توسعه فضای کتاب و کتابخوانی، به فعالیت‌های عام المنفعه و خیرخواهانه برخی بانک ها در عرصه‌های گوناگون عمران، آبادانی و توسعه فضاهای آموزشی کشور اشاره کرد و خواستار ورود دستگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک‌ها در امر تجهیز کتابخانه‌ها و راه اندازی کتابخانه‌های جدید در مناطق محروم و فاقد کتابخانه شد.

هراتی در پایان گفت: امروزه کتابخوانی به یک دغدغه همگانی تبدیل شده و هر شخص و سازمانی خود را در قبال گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئول می‌داند و این نقطه عطفی در مسیر توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها