خطیب جمعه کوهبنان گفت دوران پختگی همراه با طراوت و نشاط انقلاب را شاهدیم چون انقلاب ما در حال جهانی شدن و الگو برای بسیاری از کشورهای جهان است .
کد خبر: ۹۰۹۷۴۷۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی ازمسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان(عج ) شهرستان برگزار گردید . 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی از حضور حماسی و پرشور مسوولان،فرماندهان نظامی و انتظامی اقشار مختلف مردم ،بسیجیان در مراسم نهم دی ماه تقدیر نمود و افزود حضور فعال و به موقع شما دست فتنه گران را بر فتنه بست .

وی بیان داشت رحلت آیت الله شاهرودی را تسلیت می گوییم لذا مراسمی روز یک شنبه بعد از نماز مغرب و عشا به مناسبت زحمات سی و چند ساله ایشان در شهرستان برگزار می شود از طرفی هم انتصاب آیت الله لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشیخص مصلحت نظام تبریک می گوییم .

خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد ۲۸ربیع الثانی سالروز وفات آیت الله امینی صاحب کتاب الغدیر است شخصیتی کوشا که در راستای گسترش دین گام بر داشت و با نوشتن کتابی بی نظیر و ارزشمند از مولای متقیان، مظلوم جهان حمایت کرد .

وی ابراز داشت ۱۷دی ماه سالروز طرح کشف حجاب به دست رضاخان است که به شیوه ترکیه در حال انجام نقشه بود که حماسه حضور مردم مشهد در صحنه و ایستادگی در برابر این طرح و عدم حضور زنان محجبه در جامعه باعث شکست طرح شد .

حجت الاسلام جعفری گفت از آثار و برکات قران و اسلام حجاب است گرچه دشمنان همواره در صدد کم رنگ کردن حجاب بودند چون مانع نفوذ دشمنان و طرح های استعماری همین حجاب زنان بوده است.

وی ابراز داشت ۱۹دی ماه سالروز قیام حوزه علمیه و مردم قم است که در راستای موقعیت شناسی و تجلیل از فرزند برومند حضرت امام خمینی  (ره) این مهم اتفاق افتاد و رژیم در مقابل ارادت مردم ایستاد و در ادامه این اعتراض به شهرهای دیگر رسید و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه کوهبنان افزود انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی است که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله ظله العالی  دوران نبوغ و بالندگی و استحکام انقلاب و پیشرو به سمت جلو را شاهدیم .

وی تاکید کرد هر جا نشانی ار مسلمانی است شاهد حضور استکبار هستیم ما هیچ موقع رژیم جعلی اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم چون آنان غاصب هستند.

وی خاطر نشان کرد مقاومت در برابر دشمنان اسلام از پیغام های اصلی انقلاب است که امروزه مورد توجه بسیاری از کشورهاست که باید حتی با دست خالی در برابر دشمنان بایستند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت دوران پختگی همراه با طراوت و نشاط انقلاب را شاهدیم چون انقلاب ما در حال جهانی شدن و الگو برای بسیاری از کشورهای جهان است .

خطیب جمعه کوهبنان افزود پیشروی قدرتمندانه و با عزت انقلاب اسلامی را امروز شاهدیم هر جا استکبار وارد شده با سد پولادین مقاومت که نشات گرفته از انقلاب اسلامی است مواجه شدند.

وی تاکید کرد در حال حاضر گرایش و پابندی عمیق جوانان نسل سوم و چهارم به انقلاب اسلامی را شاهدیم که ارادت این نسل به رهبری و ولایت و شهیدان ستودنی است.

ارسال نظرات