خبرهای داغ:
مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان همدان خبر داد
مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان همدان با اشاره به عملیات اجرایی 78 طرح عمرانی، از افتتاح 14 پروژه ورزشی طی دهه فجر در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۳۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

افتتاح 14 پروژه ورزشی طی دهه فجر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان امروز با  حضور امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان معرفی در سالن همایش های مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استانداری همدان برگزار شد.

رسول منعم در این مراسم با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: در 40 ماه گذشته یکهزار و 992 ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و 546 تن عضو تیم های ملی شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 928 ورزشکار مقام انفرادی را در کشور کسب کردند و 293 عنوان تیمی نیز در این مدت به دست آمد.

منعم بیان کرد: همچنین 510 میزبانی کشوری در این 40 ماه داشتیم که سهم بسزایی در رشد و اعتلای ورزش استان داشت.

وی با اشاره به اقدام های بخش عمرانی ورزشی همدان در این مدت گفت: عملیات اجرایی 78 طرح عمرانی در این مدت انجام شد و 17 طرح به بهره برداری رسید ضمن اینکه 14 طرح نیز در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان همدان افزود: با بهره برداری از این طرح ها سرانه فضای ورزشی استان همدان به 78 صدم متر مربع برای هر فرد می رسد.

وی با اشاره به حمایت ورزش استان از بخش خصوصی گفت: همچنین در این 40 ماه 208 مکان ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد.

منعم با اشاره به اینکه آمد و رفت در هر پست و مقامی طبیعی است، اظهار داشت: هر شروعی پایانی دارد و خوب است با سربلندی سکان کار را به فردی دیگر واگذار کنیم.

وی افزود: موفقیت های ورزش همدان در شرایطی به دست آمد که شاهد برخی ناملایمتی ها و وجود مشکلات و کمبودهای موجود بودیم.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان همدان نیز گفت: موفقیت ورزش استان در گروی تعامل، تلاش مضاعف و مشارکت فکری همه جانبه است.

محسن جهانشیر افزود: ورزش همدان از ظرفیت بالقوه ای برخوردار است و برای رسیدن به افتخارات ارزنده بیشتر نیاز به برنامه ریزی و هم افزایی داریم.

وی اضافه کرد: همدان از دیرباز مهد قهرمانان ارزنده ورزشی بوده و اکنون با تلاش بیشتر باید به دنبال موفقیت های روزافزون باشیم.

در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان همدان که امروز با حضور امیر خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، از خدمات رسول منعم قدردانی و محسن جهانشیر به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات