خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

ارائه مشاوره فرهنگی آموزشی به 10 هزار مددجو در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با رئیس بنیاد نخبگان استان که یکی از نیکوکاران و حامیان مرتبط با این نهاد است دیدار و بر ضرورت حمایت های فرهنگی و آموزشی برای نیزمندان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۱۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خدمت به نیازمندان در شرایط فعلی متفاوت از گذشته دانست و بیان کرد: در گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها اقلام مصرفی و کالاهای اساسی برای نیازمندان توزیع می کرد ولی در شرایط فعلی و به مرور این خدمات متفاوت شده است.
وی ادامه داد: امروز تنها کمک معیشت به عنوان یکی از خدمات کمیته امداد امام (ره) مطرح نیست بلکه مددجویان خدمات فرهنگی و آموزشی نیز دریافت می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: با رویکرد ارتقای فرهنگی خانواده های تحت حمایت در هفت ماهه سال جاری 10 هزار و 464 مددجو از خدمات مشاوره فرهنگی و آموزشی بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: توجه به رویکردهای فرهنگی موجب شده تا 413 دانشجو و سه هزار و 725 دانش آموز از خدمات ارائه بسته های تحصیلی شامل لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویی و سایر کمک های موردی این نهاد در استان قزوین بهره مند شوند.
مومنی خاطرنشان کرد: خدمات کمیته امداد با تفکر توانمندسازی و ایجاد زندگی عزتمند برای مددجویان ارائه می شود در واقع ما تلاش می کنیم تا توانایی های نیازمندان را شناسایی کنیم و براساس این ظرفیت ها بسترهای مناسب را برای ارتقای زندگی آنها فراهم کنیم.
وی گفت: در حال حاضرنخبه پروری فرزندان روح ا... به عنوان طرحی در حال اجراست که تلاش می کنیم استعدادهای برتر را در میان مددجویان شناسایی کنیم و با حمایت های فرهنگی، بستر ارتقای علمی آنها را در جامعه فراهم کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تشکر از این خیّران اعلام کرد: انتظار می رود نیکوکاران علاوه بر استمرار حضورشان در این مسیر خیر، خود سفیری برای نیکوکاری باشند البته کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها بر دریافت کمک نقدی اصرار ندارد چراکه هر کسی می تواند از توانایی و اندیشه خود نیز برای خدمت به محرومان استفاده کند.
وی تأکید کرد: پزشکان می توانند با معاینه و ویزیت مددجویان بیمار، معلمان با تدریس دروس به دانش آموزان مددجوی، افراد دارای مهرات های فنی و ساختمانی نیز با ارائه خدمات حوزه کاری خود و ... در مسیر نیکوکاری همگام با سایر نیکوکاران شوند.
یادآورشد: عموم مردم نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # 028*8877*028کمک های خود را به هر میزان و براساس نیت خویش اهداء کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار