خبرهای داغ:
افتتاح گازرسانی به 6 روستا، 49 واحد صنعتی وآغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستا در نقاط مختلف استان قزوین در دهه فجر امسال انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۱۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل این شرکت با بیان مطلب فوق گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 6 روستای غریب مزرعه، ککجین، کوکج، دشت آهو، سنجدر و اسفستان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و 255 خانوار ساکن در این 6 روستا از گاز طبیعی بهره مند می شوند. وی هزینه گازرسانی به این روستاها را 22 میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین ازآغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستای استان خبرداد و افزود: مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این 32 روستا که همگی در منطقه الموت قرار دارند در دهه فجر امسال انجام خواهد شد و پیش بینی می گردد برای اجرایی شدن آن 292 میلیارد ریال بودجه نیاز خواهد بود. وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 روستای منطقه الموت از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به 21 روستای دیگر نیز درحال اجراست که امیدواریم حداکثر تا هفته دولت سال آینده به شبکه سراسری متصل شوند.
بوشهری همچنین از گازدار شدن 49 واحد صنعتی- تولیدی در دهه فجر امسال با هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال خبرداد و گفت: با بهره گیری این واحدها از گاز طبیعی تعداد واحدهای صنعتی گاز دار استان به 3 هزار و 42 واحد صنعتی جزء و عمده خواهد رسید که امیدواریم با استقبال صاحبان صنایع این تعداد با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها