مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برای شناساندن شهید مهدی باکری در آذربایجان غربی تلاش نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۱۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها مطالبه خواسته های مردم در جامعه از مسوولان و مدیران است و باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در آذربایجان غربی کاری برای شهید باکری و دیگر شهدای استان انجام نمی گیرد ولی بسیاری افراد از نام این شهیدان بزرگوار ارتزاق می کنند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین آفت های رسانه ها، محافظه کاری است و اصحاب رسانه بسیجی باید بر خلاف این روند حرکت کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از وجهه های مهم رسانه ای را فضای مجازی دانست و ادامه داد: غفلت مسوولان و متولیان در کنار والدین از این فضا زمینه ساز ضررهای اساسی در کالبد جامعه و خانواده است.

نجفقلی زاده سرایی تاکید کرد: سلاح رسانه و تبلیغات به مراتب خطرناک تر از بمب اتم بوده و تاثیر آن ملموس تر از حمله های جنگ سخت است؛ باید تهدیدها را بشناسیم و برای مقابله با آن با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی تلاش کنیم.

وی ظرفیت بسیج را در کشور بسیار ارزنده و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: بسیج رکن اساسی برای تحقق اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می رود و بسیجیان تمام توان خود را برای دفاع از انقلاب در هر عرصه ای به کار می بندند که عرصه رسانه نیز از جمله آنهاست.

وی افزود: البته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در برابر بسیج انقلابی، نیروهای خود را بسیج کرده اند تا این انقلاب شکوهمند را تحت تاثیر قرار دهند که البته همچون همیشه شکست خواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات