خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی:

جنگ رسانه‌ای تمام عیار در بسترهای مختلف شروع شده است

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه ای فعلی که دشمن براه انداخته تلاش می‌کند که ایران نتواند جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرند گفت: فعالان فضاهای مجازی در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام برای شناسایی ظرفیت‌های شبکه‌سازی قوی فعال شدند.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۶۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی رئیس بسیج رسانه استان در کارگاه آموزش فعالان فضای مجازی در فردوس گفت: اهمیت کار در حوزه فضای مجازی بسیار پراهمیت است و از آنجا که عرصه امروز عرصه جنگ فیزیکی نیست بلکه جنگ رسانه‌ای تمام عیار در بسترهای مختلف شروع شده است و دشمن تلاش می‌کند برنامه‌ریزی کند که ایران نتواند جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرند.

رضایی افزود: جنگ تمام عیار همچنان وجود دارد و برای لحظه به لحظه ما برنامه‌ریزی می‌کند تا از این فضا بر علیه ملت ایران بهره گیرند.

وی بیان کرد: در مقابل شبکه‌سازی و جریان‌سازی که دشمن علیه ما انجام می‌دهد نیروهای انقلابی در بسیج برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده که در بخشی از عرصه‌ها این اتفاقات افتاده و این روند باید ادامه یابد تا این توفیقات مستقر شود.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: از سال‌های 91 برنامه‌های مختلف تعبیه شده بود و استفاده از فعالان بسیجی در بخش‌های مختلف برای حمایت از نظام، شهدا و اصول اصلی نظام انجام شده و در مرکز فضای مجازی سپاه استان در چند معاونت کارهای جدی انجام شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: فعالان فضاهای مجازی در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام برای شناسایی ظرفیت‌های شبکه‌سازی قوی فعال شدند.

تاکنون 75 هزار توئیت و پست انقلابی در استان کار کردیم

وی افزود: توئیتر امسال در اختیار منافقان بود و سعی می‌کردند فعالیت زیادی با هشتک‌های محتاط، اعتصابات سراسری و تابستان داغ براندازی مطرح می‌کردند و از تیرماه که فضای مجازی وارد شد ترندها از آن بسیج شد و در رده‌های هفت هستند و تاکنون 75 هزار توئیت و پست انقلابی در استان کار کردیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی عنوان کرد: در اجلاسیه شهدا با دو هشتک "مدیون شهدا هستیم" 7 هزار توئیت تهیه و در رتبه هشتم کشوری قرار گرفتیم.

وی بیان کرد: ظرفیت بچه‌های انقلابی و بسیجی در تلگرام فعال است و 200 هزار بازدید در بخش‌های مختلف انجام شده و 50 پست اختصاصی با ویوی بازدید زیادی انجام شده است.

رضایی افزود: در دو سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که باید از ظرفیت بسیج و فعالان بسیجی در حوزه فضای مجازی حداکثر استفاده را برد و برنامه‌ریزی جدی کرد و در مرکز فضای مجازی سپاه در چند معاونت کار جدی انجام شده که شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی در اینستاگرام و توئیتر از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی گفت: ابتدای سال اسرائیل و منافقان هشتک‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی زده اما از تیرماه فضای مجازی بسیج وارد این حوزه شد که اولین ترندهای توئیتری دست نیروهای انقلابی و بسیجی است.

رضایی بیان کرد: در این مدت بیش از 75 هزار تویتر و پست محتوای انقلابی کار شد و در آستانه 9 دی هشتک "چله افتخار" تعریف شده و این هشتک با تولید 11 هزار محتوا ترند اول توئیتر فارسی شد و در اینستاگرام نیروهای بسیجی نزدیک به 180 هزار پست اجتماعی انقلابی کار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها