خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمده دشمنی دشمن با ما آرمان انقلاب که همان تمدن اسلامی است می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع بسیجیان نخبه شهرستان در سالن بصیرت آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به 40 سالگی انقلاب گفتند:ما باید در40 سالگی انقلاب به موضوعات مرتبط با انقلاب توجه داشته باشیم و اگر به عقب برگردیم دشمن تصور نمی کرد انقلاب ما یک دهه را نیز طی کند و دوستداران انقلاب نیز به این موضوع با نگاه تردید نگاه می کردند دلیلش این است که امام ما گفت ملت ما متفاوت است و تجاربی که ملت ما از آن استفاده کرد متفاوت است و با استفاده از تجارب دچار خامی و فریب نشدو آنچه را که امام گفت مردم باور کردند و دفاع از انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دادند.

ایشان در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) حفظ انقلاب از اوجب واجبات است افزود :این انقلاب دستاورد و نتیجه شهادت است و با چنگ و دندان باید حفظ کرد این بدان معناست که دشمنان انقلاب سرسختانه می کوشند نظام ما را براندازی کنند و با گوشزد کردن دشمنی دشمن ما را هوشیار کردند و با بصیرت وحضوردر صحنه انقلاب 40ساله شد.

وی ما بیان دلایل دشمنی دشمنان با ما گفت:اولین دلیل دشمنی دشمن با ما آرمان انقلاب که همان تمدن اسلامی است می باشد ما باید در عمل انقلابی باشیم و لزوم انقلابی بودن پایبند بودن به حرکت تمدن ساز و اهتمام شبانه روزی بر این تمدن سازی است و این عمده دشمنی دشمنان با انقلاب ماست.

وی گفت: دومین دلیل دشمنان با ما موقعیت سرزمینی ماست که این شعار و این ادعا و آرمان در سرزمینی است که دارای موقعیت فوق العاده راهبردی است در منطقه غرب آسیا و امام این را می دانست که گفت حفظ انقلاب از اوجب واجبات است وباید انقلاب را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

مسئول معاونت سیاسی سپاه گفت:انقلاب ما در حالی 40 ساله شد که انقلاب با حفظ ارزشها و اصول در حال توسعه قدرت این دشمن را بیشتر می ترساند حفظ انقلاب در حفظ حرکت انقلاب است انقلاب ثابت نیست ودر حال تکامل است.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه انقلاب موجودی زنده و درحال حرکت است گفت:حفظ و کمک به این حرکت و رفع موانع این حرکت باید هدف ما باشد و دشمن بادیدن این حرکت نگرانی هایش بیشتر شده است و ما امروز در نقطه ای هستیم که این نقطه بازگشت ناپذیر است و فقط نیاز به هوشیاری ودر صحنه بودن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها