خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:

۹ دی ۸۸، روز پیروزی جمهوری اسلامی انقلابی بر جمهوری اسلامی قلابی است

جانشین سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: ۹ دی ۸۸، جمهوری اسلامی انقلابی بر جمهوری اسلامی قلابی برای همیشه به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۲۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ اکبری جانشین سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی در شهر خان زنیان که با حضور دکتر هوشمندی بخشدار ارژن و مسئولین ادارات مستقر در بخش ارژن و مردم اگاه و همیشه در صحنه بخش ارژن در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر خان زنیان برگزار شد گفت: 9 دي 88، جمهوري اسلامي انقلابي بر جمهوري اسلامي قلابي براي هميشه به پيروزي رسيد. جمهوري اسلامي كه در راس آن ولايت‌فقيه نباشد، عينا نظام طاغوت است. ما به جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد اما فقط به شرط ولايت‌فقيه راي «آري» داديم.

وی با اشاره به اهمیت این روز و ضرورت پرداختن به آن خاطرنشان کرد: حماسه روز ۹ دی اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

اکبری در خصوص ویژگی برجسته نهم دی عنوان داشت:جنس واقعه ۹ دی عاشورایی است یعنی مبدا و منشا و منشی آن همان حرکت اباعبدالله است، حرکت اباعبدالله هم مجموعه این بیداری و اصلاح و مبارزه با انحراف که در جامعه اسلامی بود، به صورت یک حماسه متجلی شد از این جهت هر جریانی که بخواهد به عاشورا انتصاب پیدا کند قطعا بخشی از آن حماسه عظیم عاشورا است چون ار آن جنس و در ادامه همان مسیر و با همان انگیزه و هدف شکل گرفته است پس به طور طبع حماسه بودنش قطعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها