خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول:

رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان باید در اولویت باشد

امام جمعه دزفول با اشاره به طرح مسائل کم اهمیت در فضای مجازی شهرستان گفت: طرح مسایل کم اهمیت نباید ذهن مسوولان را به خود مشغول کند آنچه اولویت دارد رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان است که باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۲۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: باید مراقب باشیم زمینه ایجاد اختلاف در جامعه فراهم نشود، جامعه ما جامعه ای نظام مند است هر کس هر نظری دارد باید آن را از راه درست مطرح کند.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به برکناری وزیر امور خارجه عربستان گفت: خوشبختانه پیش بینی های رهبر معظم انقلاب یکی پس از دیگری در حال محقق شدن هستند.
وی اظهار داشت: کشورهای عضو اتحادیه عرب که سوریه را از این اتحادیه خارج کرده بودند پس از پیروزی جبهه مقاومت و شکست های پی در پی عربستان و آمریکا در منطقه برای ایجاد ارتباط دوباره با سوریه صف کشیده اند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: دشمن عنوان کرده بود که انقلاب اسلامی 40 سالگی را نمی بیند ولی در همین سال پیام انقلاب ما به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران رسیده و دشمنان شکست های زیادی را در جبهه های مختلف متحمل شده اند.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی به زعامت رهبر معظم انقلاب قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کند.
امام جمعه دزفول با اشاره به 16 دی روز شهدای دانشجو گفت: شهید علم الهدی و همرزمان دانشجویش در سال 1359، عملیاتی را در هویزه و سوسنگرد آغاز کردند و پیروزی های مهمی به دست آوردند.
وی افزود: نیروهای اسلام در حالی که تجهیزات نظامی در اختیار نداشتند، تا آخرین قطره خون به دفاع از سرزمین ایران اسلامی پرداختند، مظلومانه به شهادت رسیدند و حماسه هویزه را آفریدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها