معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۹۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، محبی در جریان دیدار با مردم یکی از روستاهای چالدران، در خصوص پرداخت هزینه‌های صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی مشارکت‌های لازم را انجام می‌دهند، اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه ۳ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان سندار خواهد شد.

محبی خاطرنشان کرد: تاکنون بر اساس این تفاهم‌نامه برای ۲۴۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۱۹۵ واحد مسکونی در روستاهای چالدران سند مالکیت صادر شده است.

فرماندار چالدران نیز در این جلسه با اعلام اینکه به دنبال استقرار بنیاد علوی در چالدران و اجرای طرح ملی توسعه در  سال جاری ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اختصاص یافته، افزود: تاکنون از این میزان اعتبار نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی پرداخت شده است .

محمدزاده گفت: مابقی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به تدریج در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

در پایان این دیدار اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی به صورت نمادین برای ۲۰ نفر از صاحبان این واحدهای مسکونی اعطاء شد.

دیدار با مردم روستاهای ریحانلو، خضرلو با هدف بررسی مسائل و مشکلات این روستاها، بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راهی چالدران به شهرستان‌های چایپاره و شوط واقع در روستای قره‌بلاغ، بازدید از دامداری صنعتی ۳۰۰ راسی گوسفند و گاوداری صنعتی ۵۳ راسی، پرورش ماهیان سردآبی قزل آلا برنامه سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به چالدران بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات