خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی با حضور 510 بسیجی در طبس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۶۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج ، مرحله شهرستانی  در شهرستان طبس با حضور 510 بسیجی خواهر و برادر در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال  در پنج رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم ، اذان و حفظ در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

فرحبخش خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت شهرستانی برگزار شد، نفرات اول تا سوم هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تاکید کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی  حدود 282 بسیجی برادر و 228 بسیجی خواهر با هم به رقابت پرداخته اند.

وی گفت: مسابقات مفاهیم در دو بخش مفاهیم سوره اسراء و طرح قرآنی صراط برگزار شد که این مسابقات در بخش مرکزی(آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ) و دیهوک ، عشق آباد و روستای کریت برگزار شده است.

فرحبخش یاد آور شد : ان شاء الله قرار است مرحله استانی این مسابقات به همراه طرح ملی 1452 قرآن در اسفند ماه سال جاری در بیرجند برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها