نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دلوار کلمه طیبه ای است که مثل یک درخت در جنوب ایران استوار و پابرجا؛ ثمرش فراوان، سایه اش گسترده و ریشه اش محکم است.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۵۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
شکرانه سفر رهبری بعد از ۲۷ سال نشان وفاداری به ولایت مردم دلوار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان بوشهر و بخش دلوار در سال 70 ، ‌مردم بخش دلوار امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند. مردم در این دیدار با در دست داشتن تصاویر رهبری و نوشته‌هایی، حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع مردم دلوار به مناسبت 13 دی سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلوار در مصلی جمعه بوشهر گفت: دلوار کلمه طیبه ای است که مثل یک درخت در جنوب ایران استوار و پابرجا؛ ثمرش فراوان، سایه اش گسترده و ریشه اش محکم است. دلوار روزی زادگاه عالمان است و روزگاری پرورش دهنده دلاورانی مثل شهید رئیسعلی و امروز جوانانش امثال شهید احمدی جوان در دفاع از حریم آل الله سینه سپر می کنند.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ایران باید به دلوار و مردمش افتخار کند وشکرانه   سفر رهبر انقلاب بعد از ۲۷ سال نشان از بصیرت و وفاداری به ولایت مردم دلوار  است ونسل چهارمی های انقلاب ؛ خود سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی  را ندیده اند اما برای پاسداری حریم ولایت این چنین در صحنه حاضرند و شوق رهبری در دل دارند.
 
وی در این دیدار گفت: دلوار منطقه‌ی بصیرت و ولایتمداری است و در تاریخ مبارزات ایران امتحان خود را به‌خوبی پس داده است.
 
صفایی بوشهری افزود: این حمایت مردم بخش دلوار از ولی فقیه نشان از اقتدار برخاسته و برگرفته از خون شهید رییسعلی دلواری و هدایت علماست.
 
حجت‌الاسلام زاهددوست امام جمعه دلوار هم گفت: مردم ولایتمدار دلوار یکدل و دلیرانه در همه‌ی صحنه های نظام اسلامی حضور فعال و مؤثر دارند.

 وی گفت: امروز اگر دشمنی چشم به ایران داشته باشد همه مردم دلوار رئیسعلی دلواری می شوند و خلیج فارس را گورستان متجاوزین می کنند. دلواری ها مردمان امتحان پس داده ای هستند که در صحنه های حساس ممتاز شده اند.
آیت الله صفایی بوشهری افزود: همه مسئولان باید برای تکریم مردم دلوار و برطرف شدن مشکلات شان همواره تلاش مضاعف کنند.

علی زاهددوست گفت:  ۱۳ دی ماه سالروز تجدید میثاق با ولایت و روزی تاریخی و فراموش ناشدنی است . روز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی  به دلوار  حماسه ای ماندگار در وفاداری و عشق به انقلاب و ولایت در شهر دلوار جلوه گر شد.

حجت الاسلام علی زاهددوست افزود: در دلوار از ۹ دی تا ۱۳ دی به عنوان هفته بصیرت نام گذاری شده است .  به این مناسبت برنامه های متعددی اجرا شده  که از جمله آنها طرح کاروان بصیرت و برکت بوده است.

13 دی 1370 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان بوشهر به شهر دلوار سفر کردند. در این سفر ایشان ضمن دیدار با مردم بخش ساحلی دلوار از منزل شهید رئیسعلی دلواری رهبر قیام مردمی جنوب علیه استعمار انگلستان بازدید و با تنها بازمانده این سردار نام آور( نوه اش به نام گلندام شهیدی) دیدار کردند.

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات