خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج مساجد سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی با محوریت مساجد در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۰۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

علی پیری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه نقش محوری مساجد در رویدادهای مختلف کشور از بدو پیروزی رسیدن انقلاب تاکنون بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: امسال نیز جشن چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بدو اسلام تاکنون مسجد مهم‌ترین پایگاه و سنگر برای دفاع از اسلام ناب محمدی بوده به طوری که همواره به عنوان مرکز حکومت و محل ثقل تصمیم‌گیری‌ها قلمداد می‌شد، ادامه داد: در طول مبارزات مردم علیه رژیم ستم‌شاهی نیز نقش مساجد بارز بوده است.

مسوول سازمان بسیج مساجد سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه همواره مسجدها پایگاه اصلی فعالیت‌های مردم انقلابی و متدین بوده است، خاطرنشان کرد: همواره فعالیت‌های جمعی و اقداات گسترده برای روشنگری و آگاهی‌بخشی از این مکان مقدس سرچشمه گرفته است.

پیری با اظهار اینکه نه‌تنها در طول سال‌های مبارزه با طاغوت بلکه در سه دهه گذشته نیز مساجد محلی برای بصیرت‌افزایی بوده است، به طوری که پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز در آنجا شکل گرفت و راه اندازی شد، افزود: همچنین نقش، اهمیت و جایگاه‌شان در طول هشت سال دفاع مقدس نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه باشکوه 9 دی ماه را پشت‌سر گذاشته‌ایم و چند صباحی دیگر مراسم‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این سری جشن‌های انقلابی و ملی میهنی در مساجد و با حضور حداکثری آحاد مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61002/ب

ارسال نظرات