خبرهای داغ:
جریان شناسی زنان در فتنه ۸۸/ بخش پایانی
فریبا داوودی مهاجر و هم مسلکان وی پس از آنکه در انتخابات ۱۳۸۴ با اقبال مردمی مواجه نشدند با تغییر رویکرد سعی کردند چهره ای دیگر از خود نشان دهند با همکاری با جناح هایی که با کلید زدن پروژه هایی با پوشش دموکراسی و حقوق بشر اهداف دوستان خارج نشین خود را دنبال می کردند.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۹۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، فاطمه حقیقت جو، متولد ۱۳۴۷ در جنوب تهران است.حقیقت جو اولین نماینده مجلس ششم بود که در جریان استعفای دسته جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اصلاحات در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در ۴ اسفند ۱۳۸۲ پذیرفته شد. او در سال ۱۳۸۰ علی رغم حضور در مجلس و داشتن مصونیت سیاسی در دادگاهی به ریاست سعید مرتضوی به ۲۰ ماه زندان محکوم شد که در دادگاه تجدید نظر به ریاست احمد زرگر به هفده ماه کاهش یافت.
او دارای دکترای مشاوره، پژوهشگر و مدرس دانشگاه های تهران و مراکز آموزش عالی فرهنگیان، نائب رئیس انجمن مشاوره ایران ۱۰ سال سابقه در پست های امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش، عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران و دو دوره عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان- دفتر تحکیم وحدت- بوده است.
حقیقت جو، در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۵ محقق مدعو « مرکز زنان در سیاست و سیاستگذاری دانشگاه هاروارد است.»
او یکی از اصلاح طلب هایی بود که خط امامی نبود و مجلس فرصت خوبی بود تا به نام اصلاحات کارهای دیگری را پیش ببرد. او رفت خارج تا درس بخواند بعد پناهنده شد، بعد از این رشد حیرت انگیز، اول چادرش را برداشت ، بعد مانتو و مقنعه را، بعد هم سر از میتینگ های ضد جمهوری اسلامی ایران را در آورد!
چون خوب پول می دادند سخنرانی هم می کرد و نقش دوستان ناباب را در زمینه این رشد ناگهانی نباید نادیده گرفت! مثل کریستین امانپور، اکبر گنچی و ...
حقیقت جو، حالا یک کارشناس تمام عیار ضدایرانی است که از مهامانان ویژه شبکه های خارجی به شما می رود.
او در سال ۱۳۹۰ در جمع ضدانقلاب ها اظهارات تدنی را علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و اهداف خود را با اهداف منافقین و سلطنت طلب ها مشترک عنوان کرده است.
وی که از سال ۲۰۰۶ به آمریکا پناهنده شده است و در این مدت فعالیت های گسترده ای را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده است در اظهاراتی در جمع ضد انقلاب های آمریکا در شهر بوستون این چنین گفته است: « همه با دیدگاه های مختلف، با نظرهای مختلف دور هم جمع شده ایم، یکی ممکن است سلطنت طلب باشد، یکی دیگر ممکن است عضو سازمان مجاهدین باشد، اما همه ما یک هدف مشترک داریم، پس از ایراد این سخنان ساختار شکنانه توسط نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، افراد حضر در این جلسه با تشویق های ممتد و کف و سوت بر سخنان وی صحه گذاشتند.
وی همچنین در ادامه این سخنان این چنین گفته است: ما از جهان می خواهیم که ایران را به رسمیت نشناسد، چرا که این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.
اما این تنها اظهار نظر ساختار شکنانه فاطمه حقیقت جو نبوده است چرا که وی پیش از این نیز در جریان حوادث پس از انتخابات خواستار افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی ایران برای کاستن از فشار نظام بر اغتشاشگران شده بود. وی در این خصوص به شکلی مذبوحانه گفته است: به دلیل اینکه من در ایران حضور ندارم و معتقدم که حرکت در داخل ایران پرهزینه است باید در خارج از کشور کاری انجام دهیم. اما در این خصوص چه کار می توانیم بکین؟ ما باید کمک کنیم که فشارها بر ایران به ویژه در زمینه حقوق بشر زیاد شود.
علی جمشیدی دانشجوی دانشگاه شهرکرد در وبلاگ «زندگی همین جاست»، نوشت که حقیقت جو همان فردی است که در صحن دانشگاه در مقابل انجمن اسلامی ایستادگی کرد و به وقیحانه ترین وجه ممکن منتخبان دانشجویان را با چوب! کتک زد. براستی که فاطمه حقیقت جو از همان ابتدا حجاب ها را دریده بود.
چهره حقیقت جو، که در اسفند ۷۸ در لیست انتخاباتی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت و در جبهه اصلاحات قرار داشت، هم اکنون بیش از پیش آشکار شده است. وی که با شعار دفاع از حقوق زنان به مجلس راه یافته بود، در آنجا به پیروی از استاد غرب گرای خود به دنبال رسیدن به اهدافی مغایر با عرف و شرع مردم مسلمان ایران برآمد و برای تصویب قوانینی قبیح و نشأت گرفته از غرب تلاش نمود. از وقاحت و شرم آوری این قوانین همین بس که با تلاش فراوان به دنبال ایجاد حق چند همسری برای بانوان عفیف ایران زمین بود.
آری فاطمه حقیقت جو، همچنین دیگر همسنگران خود در تقابلی آشکار با مردم شریف و عزتمداری ایران که اسلام ریشه در مبانی اعتقادات شان داشت برآمد وسعی در پیوند غیرت و حیای ایرانیان با فرهنگ شیطان گونه غربی داشت. هر چند که حقیقت جو بسیار ضعیف و زبون تر از آن بود که در این راستا قدمی بردارد اما سوء استفاده وی از جنبش دانشجویی نقطه ای تاریک در پیشینه آن است.
اما حقیقت جو در ادامه فعالیت های ساختار شکنانه خود با توجه به اینکه در مجلس شورای اسلامی، نه توانست منادی عدالتخواهی دانشجویی و نه توانست مدافع حقوق زنان باشد پس از خروجی فضاحت بار از مجلس شورای اسلامی و با پشت پا زدن به دانشجویان و مردم در زمانی که در سفر کانادا به سر می برد در وبلاگ خود نوشت « من به مجلس نرفتم که ایران را تغییر دهم بلکه به مجلس رفتم تا پولی برای سفرهای خارجی خود فراهم کنم.»
*فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر عضو سیاست گذاری سازمانی غیرقانونی به نام تحکیم وحدت طیف علامه است. وی در سال ۱۳۸۰ پس از آشنایی با علی افشاری رئیس دانشجویی ستاد سید محمدخاتمی به طوری جدی وارد برخی از جریان های سیاسی می شود.
او در ابتدا آنچنان خود را مقید به حجاب و مبانی اسلامی نشان می دهد که مورد انتقاد دوستان خود قرار می گیرد. فریبا داوودی مهاجر و هم مسلکان وی پس از آنکه در انتخابات ۱۳۸۴ با اقبال مردمی مواجه نشدند با تغییر رویکرد سعی کردند چهره ای دیگر از خود نشان دهند با همکاری با جناح هایی که با کلید زدن پروژه هایی با پوشش دموکراسی و حقوق بشر اهداف دوستان خارج نشین خود را دنبال می کردند.
علی افشاری پس از آنکه جلوی دوربین های تلویزیونی به خیانت ها و گناهانش به ملت اعتراف کرد با دختر فریبا داوودی مهاجر ازدوج کرد و از ایران خارج شد. از جمله خیانت های علی افشاری در زمان حضور در ایران آنچنان که خود اعتراف می کند تقلیل بعد اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در واقع هدف تبدیل شدن به یک حکومت غیردینی است.
فریبا داوودی مهاجر ارتباطش را با علی افشاری که به عنصری ضدانقلاب در خارج تبدیل شده بود و حتی همکاریش را با سازمان های جاسوی و سنای آمریکا کتمان نمی کرد ادامه داد و جریان امضا سازی و دروغ پراکنی را علیه نظام دنبال کرد. در دوران اصلاحات حکم های فراوانی برای فریبا داوودی مهاجر به عنوان مشاور خورده شده و مشاوره های زیادی را به مدیران اصلاح طلب ارثه می کرد. وی هدف از گرفتن پست های مشاوره ای در دوران اصلاحات را این چنین بیان می کند:
تغییر قانون اساسی یکی از اهداف من بوده و به همین دلیل وقتی که فعالیت می کردم به این تغییر اهتمام داشتم.
وی در آن دوران به عنوان مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، مشاور وزیر علوم و مشاور وزیر ارشاد اسلامی مشغول به کار بوده است.
در لابلای اظهارات فریبا داوودی مهاجر در آن زمان اظهاراتی ضد مبانی اسلامی و دینی به چشم می خورد نظیر:
طرح هایی برای وارد کردن مفاهیم به روز غربی در احکام شریعت اسلامی در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک در دستور کار است.
برای توسعه دین باید از روشنفکران غربی بهره گرفت.
وی علت تغییر مداوم ظاهر خود را ترس از کنار زده شدن از برخی محافل سیاسی می داند. او پس از خروج از ایران با همکاری دوستان خارج نشین خود هدایت فتنه ای را دست گرفت که از ابتدا محکوم به شکست بود.
فریبا داوودی مهاجر پس از سال ها نقش بازی کردن و تغییر چهره در گفت وگو با صدای آمریکا رسانه سازمان سیا اینگونه پرده از سکانسی از سناریوی غرب پسند خود بر می دارد./طنین یاس - سمیرا خطیب زاده - 
انتهای پیام/ *

ارسال نظرات